• Svar på tråden BF september 2015!
  • lördagsgodis

Visst skulle man vilja ha ett ul i månaden?!? Hoppas ni fick några fina bilder 26 och till er som väntar så visst kommer veckan bara flyga iväg:)

• 26number1

Fick 6 stycken jättefina bilder på vår (med största sannolikhet) lilla Lovis :D Herregud vilken häftig upplevelse!
  • IMHO

Vår lilla ville inte riktigt ligga stilla under dagens RUL. Hon avslöjade dock att hon växer som hon ska, så nu känns det väldigt skönt.

• lördagsgodis

Grattis till lyckade rul och att allt ser bra ut:) vilken fin bild du fick 26.

Själv försöker jag packa kläder till resan vilket känns jobbigt med begränsad garderob.

• IMHO
    lördagsgodis skrev 2015-04-27 18:44:23 följande:

Grattis till lyckade rul och att allt ser bra ut:) vilken fin bild du fick 26.

Själv försöker jag packa kläder till resan vilket känns jobbigt med begränsad garderob.

Tack! En begränsad garderob när du ska till Spanien låter ju strålande. Perfekt ursäkt för billig shopping. (y)
  • Inorr02

I dag fick stora syster välja en snutte till lilla syster eller lille bror på stan första vi köpt till den lilla. känns så skönt att nu ha passerat v 21 i morgon e jag på v 21 +0

• Sopp

Grattis till lyckade UL!

Här hemma håller tröttheten på att ta kol på mig. Det är OLIDLIGT! Jag mår illa dagarna i enda för att jag är så trött - Har börjat ta järntabletter nu och hoppas att det ger något resultat. Det hjälper inte direkt att jag får ta mastodontnattningar med sonen varje kväll - tar 1 timme att få honom att somna. Och han vägrar att somna på egen hand och han vägrar att somna bredvid sin far om han vet att jag är hemma. Tålamodet börjar tryta minst sagt.. =)  

• lördagsgodis

Tufft med långa nattningar och trötthet, jag brukade lyssna på ljudböcker när nattningen tog tid då kände jag mig mindre frustrerad (hade små hörlurar).

Jag fick lov att att virka en gosekanin till bebis oxå:) vi har oxå tänkt att barnen ska få välja någon ska till bebisen<3

• Marian03

Har en liten fråga till er som har lite erfarenhet :) jag har hört många säga att man knappt använder sittdelen i en duovagn utan bara liggdelen. Har fått för mig att det beror på att vagnen känns otymplig sen i sittvariant, tung osv. Och att låna sedan säljer vagnen för att köpa ny. Så nu undrar jag om det är dumt att köpa en duovagn? Om man ändå kommer byta sen? Nån som vet?

Svar på tråden BF september 2015!