lördagsgodis skrev 2015-04-30 13:56:00 följande:
Jag skrev fel 22+5 ska det vara och BF 28/8 blev oxå framflyttad på rul från den 3/9.
Min son var rätt lugn i magen medans dottern var aktiv som tusan, ville inte låta mig sova och kunde sparka luften ur lungorna på mig. Sonen var hur lättsam som helst och sov som en dröm medan dottern var krävande och sov högst 30 min pass första månaderna. Den har har i magen nu verkar vara ett mellanting men mer åt sonens håll så hoppas den brås på brorsan:)
Min ischias nerv gör så ont idag när jag går, har inte haft problem med den innan hoppas det kan gå till sig annars får vi låna en rullstol på hotellet;)
aa ok, jag tänkte att det var väldigt vad tiden går fort, jag kanske är en vecka efter i huvudet, haha :P aa vår son var sjövild i magen, vi kallade honom för djävulens son redan från vecka 18, haha, usch gjorde riktigt ont stundtals när han sparkade. Denna är rena massagen i jämförelse så vi får väl se hur det blir utanför ;) Första är vild fortfarande och sov väldigt dåligt hela första året, han är nu 20 mån och har kanske sovit hela natten mindre än 10 gånger. Det är lyx nu om han bara vaknar 1-3 gånger per natt och sover till halv 6 på morgonen ;)
Åh jag har med svinont just idag :( så tråkigt! tänker att det går nog över imorrn igen, vill kunna jobba tills jag får havandeskapspenning :)