• Svar på tråden BF september 2015!
  • IMHO
    MalinOlsson skrev 2015-05-01 12:50:45 följande:

Efter legat inne på förlossningen igår kväll pågrund av blödning.

Ingen fara med bebis den är aktiv och fin ?

Detta beror tydligen på att moderkakan ligger långt ner 2 cm istället för fem. . Så det blir ligg läge hela ledigheten och hoppas att det blivit bättre till på måndag annars bli det tillbaka för undersökning. Minst 2 Extra insatta ultraljud .massa extra hjälp på jobbet från och med nu.

Ischiasen gör sig mer påmind idag ???? tur att man har lite övningar som man kan lindra lite med ????

Vad jobbigt, men skönt att du tar det med ro. Skönt för bebisen inte minst. Hoppas allt fortsätter som det ska
  • Inorr02

är trött yr så få se vad blod tryck och värden är på tisdag.  ska bli kul höra hjärtljud. 

• Sopp

Jag är på plus 4 kg 23+0. Drar väl iväg nu snart. Inatt vaknade jag för andra gången på 6 veckor av att jag kissar. I sängen. Det här är för sjukt, vad är felet??? Man ska vakna avv att man BEHÖVER kissa, inte faktiskt kissar. Så himla skämmigt!

• miiah85

Jag är i v19+5 och är beräknad den 20 september :) beräkningen har stämt från början :). Detta e mitt första barn och jag tycker att det e så spännande förutom att jag inte mått så bra :/ Just nu e jag sjukskriven och det känns som att man bara väntar på att tiden ska gå lite fortare :) Jag känner mig stor som ett hus redan och äter hela tiden, blir liksom hungrig hela tiden haha. Någon mer som är beräknad den 20 september? :) / Maria

• rosali84

v 23+1 idag.

Var ute och gick (på marknad) hela hela dagen igår, och det straffade sig vill jag lova. Sååå ont i kroppen nu, bäcken och höfter ffa, och svullnade upp som jag vet inte vad i fötter och ben :( Trodde inte det skulle bli så här redan nu. Vet att jag hade jobbigt emellanåt sist oxå, men det var inte förrän efter v 30 typ.

• 1StoltMamma
    Inorr02 skrev 2015-05-01 21:27:23 följande:

21+3 upp 4 kg nu börjar ha en bäbis kula.

har ni gått upp nå ännu `? 

V 18+4 och vägen visar +4,5 kilo :)

På tisdag är de äntligen rul, räknar ner noga haha
    Blivande 2 barns mamma
Svar på tråden BF september 2015!