• Svar på tråden BF september 2015!
  • MrsHeinerborg

Haft typ förvärkar så åkte in till förlossningen, som tur var har ingen förlossning satt igång o alla hinnor var intakta. Lättnad! Jag har jobbat lite för mkt o står upp mkt, fått galen foglossning som spridit sig fram o tynger ner magen något fruktansvärt, som i sin tur gett denna smärta. Nu är jag sängliggandes 3:e dagen, känner mig lite piggare. Tror att jag är nära utbrändhet oxå då jag sovit konstant sedan onsdagskväll när vi kom hem från sjukan.

F.a.n. Säger jag bara. Varför tar jag det inte lugnt! 17 veckor kvar....

• Inorr02
    1StoltMamma skrev 2015-05-02 13:09:59 följande:
    V 18+4 och vägen visar +4,5 kilo :)

På tisdag är de äntligen rul, räknar ner noga haha
    lycka till på ul förstår att du räknar ner.
  • Mijjan
    MrsHeinerborg skrev 2015-05-02 13:15:23 följande:

Haft typ förvärkar så åkte in till förlossningen, som tur var har ingen förlossning satt igång o alla hinnor var intakta. Lättnad! Jag har jobbat lite för mkt o står upp mkt, fått galen foglossning som spridit sig fram o tynger ner magen något fruktansvärt, som i sin tur gett denna smärta. Nu är jag sängliggandes 3:e dagen, känner mig lite piggare. Tror att jag är nära utbrändhet oxå då jag sovit konstant sedan onsdagskväll när vi kom hem från sjukan.

F.a.n. Säger jag bara. Varför tar jag det inte lugnt! 17 veckor kvar....

Usch vad jobbigt... Ta hand om dig! <3 Snart har du en liten till att ta hand om så försök vila och ta det lugnt - om det behövs var hemma från jobbet! Ingen är så oersättlig även om man ibland pressar sig till månen för att hinna med allt. Hälsan före allt <3
  • myraaan
    miiah85 skrev 2015-05-02 07:33:11 följande:

Jag är i v19+5 och är beräknad den 20 september :) beräkningen har stämt från början :). Detta e mitt första barn och jag tycker att det e så spännande förutom att jag inte mått så bra :/ Just nu e jag sjukskriven och det känns som att man bara väntar på att tiden ska gå lite fortare :) Jag känner mig stor som ett hus redan och äter hela tiden, blir liksom hungrig hela tiden haha. Någon mer som är beräknad den 20 september? :) / Maria

Jag är beräknad till den 19de och detta är vårat första barn :) är i v.20+1 och gått upp ca 2kg. Jag mår hyffsat bra just nu, "bara" foglossning.
  • BF2015

Jag är beräknad 7e september (21+5 idag) och har fortfarande -1kg på vågen. Gick ner 5-6kg i vecka 6-12 och låg kvar där i flera veckor men nu har jag börjat ta mig uppåt igen :). vilket känns bra!

• Inorr02
    BF2015 skrev 2015-05-03 10:29:39 följande:

Jag är beräknad 7e september (21+5 idag) och har fortfarande -1kg på vågen. Gick ner 5-6kg i vecka 6-12 och låg kvar där i flera veckor men nu har jag börjat ta mig uppåt igen :). vilket känns bra!

har också bf den 7 sep.
  • miiah85

Vad skönt att du mår någorlunda bra :) jag önskar att jag oxå gjorde det hehe.

myraaan skrev 2015-05-03 09:50:48 följande:

Jag är beräknad till den 19de och detta är vårat första barn :) är i v.20+1 och gått upp ca 2kg. Jag mår hyffsat bra just nu, "bara" foglossning.

• BF2015

Inorr02

Idag 11:34

Men vad roligt!! då kanske vi följs åt :)))

• myraaan
    miiah85 skrev 2015-05-03 11:54:22 följande:

Vad skönt att du mår någorlunda bra :) jag önskar att jag oxå gjorde det hehe.

Aa jag har varit frisk i 2veckor nu :) har åkt på förkylningar, influensan, öroninflammation och urinvägsinfektion. Så nu hoppas jag att jag får vara frisk ett tag! :)
  • miiah85

Usch då det lät minsann inget roligt alls. Hoppas nu att du får hålla dig frisk :)

myraaan skrev 2015-05-04 10:43:15 följande:

Aa jag har varit frisk i 2veckor nu :) har åkt på förkylningar, influensan, öroninflammation och urinvägsinfektion. Så nu hoppas jag att jag får vara frisk ett tag! :)

Svar på tråden BF september 2015!