• Svar på tråden BF september 2015!
  • lizanilander
    1StoltMamma skrev 2015-05-05 11:35:40 följande:

Jag har gjort ringtestet och de säger att vi väntar en pojke. Men de får vi veta idag! 2,5 timme kvar

spännande!!!!!! lycka till!
  • EijaIsland
    lizanilander skrev 2015-05-05 11:22:38 följande:
    jag har testat, första stämde, nu andra stämde inte. Men kul att göra :)

Vi testade alla sådana skrönor vi kunde hitta, tror det var 27 stycken och det blev 14 för pojke och 13 för flicka! Haha. Bara pa skoj, men det ar kul att göra anda.

Men sa fick vi reda pa för en vecka sedan att vi vantar en flicka :)

• Mockingjay

Ligger i sängen och stortjuter. Fk har nekat mig grav.penning stod det i brevet jag nyss öppnade. De anser inte att jag har ett ansträngande jobb. Jobbar på förskola med 35 barn i åldern 1-5 år och idag var vi kort om folk så jobbade kl.06-13 med en fem minuters fika under hela passet. (Är TRÖTT vilket bidrar till att jag gråter).

Så nu blir det väl till att överklaga... :-/

• Marian03
    1StoltMamma skrev 2015-05-05 11:35:40 följande:

Jag har gjort ringtestet och de säger att vi väntar en pojke. Men de får vi veta idag! 2,5 timme kvar

Blivande 2 barns mamma
    Spännande att se om det stämde ????
  • Marian03
    lizanilander skrev 2015-05-05 11:22:38 följande:
    jag har testat, första stämde, nu andra stämde inte. Men kul att göra :)
    Ok :) ja det är ändå skoj att testa :)
  • Marian03
    EijaIsland skrev 2015-05-05 14:01:08 följande:

Vi testade alla sådana skrönor vi kunde hitta, tror det var 27 stycken och det blev 14 för pojke och 13 för flicka! Haha. Bara pa skoj, men det ar kul att göra anda.

Men sa fick vi reda pa för en vecka sedan att vi vantar en flicka :)

Haha oj vad många :) ja visst är det skoj :)
  • paddi84
    Mockingjay skrev 2015-05-05 15:04:08 följande:

Ligger i sängen och stortjuter. Fk har nekat mig grav.penning stod det i brevet jag nyss öppnade. De anser inte att jag har ett ansträngande jobb. Jobbar på förskola med 35 barn i åldern 1-5 år och idag var vi kort om folk så jobbade kl.06-13 med en fem minuters fika under hela passet. (Är TRÖTT vilket bidrar till att jag gråter).

Så nu blir det väl till att överklaga... :-/

Tufft :( hoppas du orkar med mer papper och att överklaga så de kan ändra sig.
  • Mijjan

Så nu r det väl till att överklaga... :-/

Men fy vad trist! Vilka nötter... Har vickat på.förskola och har aldrig varit så slut av en arbetsdag som då! Begär ny handläggare... Lycka till!!
  • Mijjan

Så nu r det väl till att överklaga... :-/

Men fy vad trist! Vilka nötter... Har vickat på.förskola och har aldrig varit så slut av en arbetsdag som då! Begär ny handläggare... Lycka till!!
Svar på tråden BF september 2015!