• Svar på tråden BF september 2015!
  • Rost

Nån som har besvär med att hjärtat slår i otakt? Har haft besvär sedan i tnrsdags med överhoppade slag och extraslag. Har kollat upp detta och det verkar inte vara någon fara, men det är så jäkla obehagligt!

• fyrklöver81

Fler än jag som har exploderat i vikt? Jag önskar det inte bekom mig, men lite
    Jobbigt är det faktiskt. Jag har ju svårt att
    Gå så promenadens blir korta. Men jag tycker inte jag äter så jätte mycket mer
    Än vanligt. Dock är ju aptiten ökad förståss????

• Mijjan

Någon mer än jag som fått väldigt ont i ländryggen/svanken? Jag tror inte det är foglossning men känns mer som jag ändrat gångstil för att kompensera en framtung mage. Dock gör det riktigt ont och jag måste lägga mig ofta för att vila ryggen. Har kommit sista veckan och hoppas inte de ska vara så här i tre månader till nån som förstår vad jag menar? Känns nästan mer som träningsvärk men hör sjukt ont som sagt...

• Stargi

Har alla september mammor gått på gravledigt nu? :D själv tog jag ut semester innan min gravledighet så att jag fick lite extra ledigt. 

• fyrklöver81
    Stargi skrev 2015-06-28 11:44:52 följande:

Har alla september mammor gått på gravledigt nu? :D själv tog jag ut semester innan min gravledighet så att jag fick lite extra ledigt. 

Härligt ! Själv är kommande veckan den sista ????????????
  • lizanilander

jag har vart helt sjukskriven sedan mitten av juni, går på gravledigt den 7/7 :)
  • Mijjan

Öhm kanske bara jag som är dum men jag räknar med att jobba till bf? :-P har semester om tre veckor, sen ledig i fem och hoppas kunna jobba sista fyra om allt går bra. Dock har jag inte något fysiskt ansträngande jobb men håller sista veckans ryggont i sig vete katten om de kommer gå...
  • lördagsgodis

Jag har haft min första lediga vecka nu och går på mp nu. Jag mår rätt ok förutom att jag har svårt att hitta bekväma ställningar.idag har vi haft lite sol så har badat bebisen i solsken:)

• IMHO
    Mijjan skrev 2015-06-28 18:22:24 följande:

Öhm kanske bara jag som är dum men jag räknar med att jobba till bf? :-P har semester om tre veckor, sen ledig i fem och hoppas kunna jobba sista fyra om allt går bra. Dock har jag inte något fysiskt ansträngande jobb men håller sista veckans ryggont i sig vete katten om de kommer gå...

Du är inte ensam. Jag är ledig fram till 4 augusti och därefter jobbar jag så länge jag orkar. Jag och arbetsgivaren har anpassat arbetstid och arbetsuppgifter, plus att de är beredda på att jag kan föda när som helst. Fast helst inte förrän i september.
Svar på tråden BF september 2015!