• Svar på tråden BF september 2015!
  • fyrklöver81
    lizanilander skrev 2015-06-23 07:29:33 följande:
    usch jag känner med dig, har samma problem men däremot en nästan 2-åring så han kräver inget bärande direkt heller. Går med kryckor allt som oftast och inatt måste jag ha legat illa för känns rejält mkt idag. Mår för övrigt väldigt märkligt, vaknade vid fyra och kände mig olustig i kroppen och kunde inte somna om. Provade att ligga lite i sidoläge men blev inte bättre. Mår typ illa på nåt sätt men kan inte riktigt ta på vad det är.....märkligt.
    Ingen aning om när slemproppen kan börja släppa, men det är väl inte helt omöjligt, den återbildar sig ju om delar av den släpper tidigt. Har jag hört iaf :P
    Så jobbigt med sådan foglossning. Angående olustkänslan, äter du dureferon/ järn? Jag blir olustig av dessa. Men kan såklart vara vad som.
  • lizanilander
    fyrklöver81 skrev 2015-06-23 07:43:30 följande:
    Så jobbigt med sådan foglossning. Angående olustkänslan, äter du dureferon/ järn? Jag blir olustig av dessa. Men kan såklart vara vad som.
    nej jag äter inte järn alls för tillfället, haha, kan ju bero på det :P annars äter jag järntabletter från helhetshälsan, blir totalstopp av andra sorter. Har idag även fått domningar i vänster ben och arm, bättre i benet nu, så gissar på att man kanske åker på det klassiska karpaltunnelsyndromet! Ska in till BM nu och kolla äggvita och tryck och så iaf :)
  • fyrklöver81

Är det fler än jag som gått från massa energi till lika matta som i början av graviditet? Jag är sjukt trött och otålig på samma gång. Obehagligt.

• Sommarbus14
    fyrklöver81 skrev 2015-06-23 11:36:10 följande:

Är det fler än jag som gått från massa energi till lika matta som i början av graviditet? Jag är sjukt trött och otålig på samma gång. Obehagligt.

Precis samma här! Gick hem på
    Semester i fredags och havandeskap fr.o.m. 6/7, är helt slut får inte gjort något typ :-/ trist hade massa planer!
  • IMHO
    fyrklöver81 skrev 2015-06-23 11:36:10 följande:

Vissa dagar är sådana att jag somnar mitt på dagen. Andra är jag nästan som vanligt, fast lite långsammare och svagare. När jag handlar mat utan sambon måste jag tänka på vad jag orkar bära hem. Blir utpumpad om påsen är "normaltung" plus att jag får sammandragningar. På gymmet har jag slutat med styrkemaskinerna och att springa. Nu blir det raska promenader på löpbandet, sittcykel och peppa kompisen till stordåd. Jag går ändå dit så länge jag orkar för att det är ett skönt ställe (med SPA-avdelning ).
  • 1StoltMamma

Hur mår ni mammor? Själv börjar de bi tungt nu och de sparkas en del mot revben . Hungrig ofta men kan knappt äta då de börjar bli ont om plats så man småäter en del

Blivande 2 barns mamma
  • lördagsgodis

Mitt största problem är att jag har så svårt att hitta bekväma ställningar när jag ska sova eller sitta i soffan, har ont i vänster axel och höft eftersom jag nästan bara kan ligga åt det hållet. Anars mår jag rätt hyfsat nu när jag är hemma och kan vila när det behövs så orkar jag mer och foglossningen är nästan obefintlig. Jag sysselsätter mig med en heldel virkning och barnen har ju sommarlov så dom kräver ju sitt:) nästa helg har vi hyrt en stuga och ska gå på djurpark och förhoppningsvis bada med en annan familj vi känner och jag hoppas bara madrasserna är bekväma!

Svar på tråden BF september 2015!