• Svar på tråden BF september 2015!
  • 1StoltMamma

Nu kan vi säga att nästa månad ska vi få träffa våra små gryn. Idag gick jag in i v 33 och Gud vad ja längtar. Ska träffa läkare i v 35 och prata om igångsättning. Nära nära

Blivande 2 barns mamma
  • Inorr02
    1StoltMamma skrev 2015-08-01 22:09:39 följande:

Nu kan vi säga att nästa månad ska vi få träffa våra små gryn. Idag gick jag in i v 33 och Gud vad ja längtar. Ska träffa läkare i v 35 och prata om igångsättning. Nära nära

längtar med så mycket vissa av oss kan de även bli denna månad som man får träffa sin bäbis.  vi har inge pojknamn ännu vilket känns lite stressat försöker tänka som sambon de kommer då vi ser barnet. Flicknamn har vi 2 så blir de en flicka blir de lättare med namn,  
  • fyrklöver81
    lördagsgodis skrev 2015-08-02 08:06:19 följande:

Slemproppen kan återskapas så om du inte har sd och ont borde det inte vara någon fara.

Med sonen gick den nog 1-2 veckor innan han föddes. Så orolig är jag inte. Födde honom 40+6 så sannolikt har jag lång tid lvar till bf. Men visst blir det ett litet påslag när man ser det.
  • 1StoltMamma

Ja vissa kan även få denna månaden men jag e beräknad i slutet av sep så iaf i början av sep får han vänta till haha.. Vi har 2 namn som vi bollar emellan så vi får se vilket de blir när han föds :)

Blivande 2 barns mamma
  • Sopp

Väckte hela familjen idag när jag fick kramp i vaden, tog flera minuter innan jag redde ut situationen. Aj! Nu blir förlossningen en enkel match ;)

• lizanilander
    26number1 skrev 2015-08-01 21:41:00 följande:

Ok, oglammigast hittills; fick väldigt ont i magen nu på kvällen, både halsbränna, enormt tryck mot revbenen där bebis ligger men också en känsla av att behöva göra nummer två. Försökte förgäves gå på toaletten och har precis insett problemet - jag har sjukt mycket luft i magen!

Så nu ligger jag inne i sovrummet och fiser medan sambon och en vän kollar på film i vardagsrummet med extra hög volym på.. Herregud, kommer inte vara någon mage kvar när jag är klar :P

HAHAHAHA!!!!! Men det måsta ha känts skönt när du fått ur dig så mkt luft ändå? ;) Jag har med ganska gasig mage emellanåt, så jävla skönt när det släpper :P
    Jag har gått in i vecka 36 idag och nu börjar det verkligen närma sig!
  • 26number1

Alltså, det känns fortfarande som att jag skulle kunna fisa hur mycket som helst! Har fått sova med benen högt inatt för att underlätta "vädersläppningar"!! Hoppas verkligen det här bara är en övergångsfas :P

lizanilander skrev 2015-08-02 12:26:56 följande:

HAHAHAHA!!!!! Men det måsta ha känts skönt när du fått ur dig så mkt luft ändå? ;) Jag har med ganska gasig mage emellanåt, så jävla skönt när det släpper :P

Jag har gått in i vecka 36 idag och nu börjar det verkligen närma sig!

Svar på tråden BF september 2015!