• Svar på tråden BF september 2015!
  • fyrklöver81
    Inorr02 skrev 2015-08-03 19:57:59 följande:

japp de mesta är packat till bb, sjuk ont i dag med foglossning blev kryckor i dag nu är de säg läge till i morgon

Så tråkigt med sådan foglossning. Hoppas det blir bättre av vilan imorgon.
  • Inorr02
    fyrklöver81 skrev 2015-08-03 20:03:32 följande:
    Så tråkigt med sådan foglossning. Hoppas det blir bättre av vilan imorgon.
    joo hoppas jag med för så här ont e inte kul, längtar så till den lilla kommer
  • sagofröken
    fyrklöver81 skrev 2015-08-03 18:38:58 följande:

Har ni packar BB väska än? Är lite sugen att göra det ????

Länge sedan jag var aktiv här men läser varje dag :) 
    Jag har packat babyns prylar, mest som en psykiskt förberedelse, det kommer nog dröja lääänge tills den här kommer. 
    smurfan8402 skrev 2015-08-03 19:56:58 följande:

Har era bebisar fixerat sig ännu? Min har lagt sig neråt med huvudet o ligger jätte långt ner men huvudet är fortfarande rörligt. Så inte helt fixerad ännu :)

Tror inte min kommer fixera sig innan förlossningen, mitt första barn gjorde inte det.

Är det någon här som har karpaltunnelsyndrom?
  • Mockingjay

V.36 (35+5). Tung mage nu, och en rejäl boa-instinkt. Vill rensa, damma, städa. Idag bakar jag bullar . Bb-väskan packad, bebiskläder tvättade, spjälsängen bäddad. Storebror föddes i 36+3 så kanske därför det känns som om det kan bli när som. Gravidappen visar 29 dagar till bf så oavsett vilket är snart bebis här. Märkligt hur en graviditet kan gå så långsamt och så fort på en och samma gång. En bild på fina magen:

• lizanilander

Jag har "typ" packat BB-väskan, haha! Har packat bebisens grejer men inte mina. 
    Lite lugnare 2 senaste dagarna med sammandragningar och det är skönt!
    V.36 :)

• lördagsgodis

Min mormor gick bort hastit igår efter en oväntad stroke, hon har stått mig lika nära som en förälder och jag kan inte förstå vad som hänt. Jag förstår inte heller hur jag ska föda barn om ca en vecka och planera brgravning och fixa med hennes lägenhet straxt efter... kännslorna är helt röriga och jag vet inte vad jag känner, hon var ju så pigg hade ingen hjälp alls och körde bil. Fattar inte heller att hon inte kommer få träffa det nya lilla livet, pyttan som hon brukade kalla bebisen för. Samtidigt var vi på tul idag och allt såg bra ut med bebisen den lekte med sina fötter och min mamma var med. Känslorna är så blandade.

• Sopp

Fy :( styrkekramar till dig! Märkligt när livets gång ställs på sin spets sådär, ett liv tar slut samtidigt som nästa entrar scenen. Låter som att du har många nära och kära i ditt liv, ta hand om varandra och försök tillåta dig själv att känna både glädje och sorg. Jag håller tummarna för dig och tror att allt löser sig med tiden. Får jag leva ett helt liv och lämna det innan mina barn, barnbarn och barnbarnsbarn får jag nog anse mig som nöjd på det stora hela

• lizanilander
    lördagsgodis skrev 2015-08-05 17:28:35 följande:

Min mormor gick bort hastit igår efter en oväntad stroke, hon har stått mig lika nära som en förälder och jag kan inte förstå vad som hänt. Jag förstår inte heller hur jag ska föda barn om ca en vecka och planera brgravning och fixa med hennes lägenhet straxt efter... kännslorna är helt röriga och jag vet inte vad jag känner, hon var ju så pigg hade ingen hjälp alls och körde bil. Fattar inte heller att hon inte kommer få träffa det nya lilla livet, pyttan som hon brukade kalla bebisen för. Samtidigt var vi på tul idag och allt såg bra ut med bebisen den lekte med sina fötter och min mamma var med. Känslorna är så blandade.

Usch vad fruktansvärt, jag beklagar verkligen sorgen och förlusten!! Massa kramar till dig och de andra berörda <3
  • Sopp

Idag är det precis 3 veckor till BF! Hoppas hoppas att det inte dröjer längre än så, även om jag utgår ifrån att detta kommer bli ett Septemberbarn. Ingen av mig, min sambo eller någon av våra syskon har dykt upp innan BF och det sägs ju att graviditetslängd är förutbestämd i vårt DNA

Idag ska vi på jakt efter en sjal, samt försöka reklamera en skitvagn (paraplyvagn är inget för oss!)

Svar på tråden BF september 2015!