• Svar på tråden BF september 2015!
  • sagofröken
    I Walk The Line skrev 2015-09-05 09:15:18 följande:

Igår kom vår lilla kille ut.

Tack dyktekniken, ännu en förlossning som blev smidig och fantastisk tack vare den!

Latensfasen sov jag mig mest igenom, öppningsfasen tog 20 min och jag blev ärligt överraskad när jag kände att krystfasen var här, 1 krystvärk och han var ute.

Helt fantastiskt.

Jag är så enormt tacksam över att jag upptäckte dyktekniken!

Stort grattis! Underbart! Om du orkar, skriv gärna lite om hur du använde dyktekniken, jag borde ha fräschat upp minnet inför denna gång :)
  • fyrklöver81

Någon mer än jag som är en hormonell bitch. Jag är helt hemsk! Och efteråt får jag så. Ångest mot min fina man.

• smurfan8402
    MrsHeinerborg skrev 2015-09-05 09:40:05 följande:
    Stort Grattis!!! Blir lite avis måste jag ju erkänna. Härligt att förlossningen gick bra! Gosa på nu o njut av att få sova på mage!
    Grattis till killen :)
  • Inorr02

haft mycket med flytningar nu i 3 dagar men nu kommer de rätt mycket när jag ställer mig upp ibland. när vet man om det är vattnet som gått och inte flytningar ?

• Inorr02
    Matildawaltin skrev 2015-09-05 18:02:28 följande:

Om det är vatten sipprar det väl hela tiden? :)

de är de jag tänker men varför kommer så mycket flytningar helt plötsligt 
  • mimspims

Stort grattis iwtl!! Börjar bli en del bebisar på utsidan nu i tråden :)

Ja här har inte de senaste dagarna varit så värst roliga... Är trött och slut fast jag sover och vilar mycket. Skulle vilja göra massa saker tex. sy, måla om möbler, fixa inför bebis men kroppen bara orkar inte och jag blir så frustrerad, arg och gråter minst två gånger om dagen. Ont av foglossning och ichias, ibland såpass att jag skriker rakt ut av smärta. Sen får jag dåligt samvete över att sonen är tvungen att höra mina utbrott vilket gör att jag då gråter ännu mera! Suck. Försöker verkligen njuta in i det sista men skulle verkligen inte tacka nej till en förlossning nu. 38+2 idag

• Matildawaltin

Inorr2 kanske är slemproppen som är på väg att lossna. Om du är orolig sätt på dig en binda. Blir den tung så är det vattnet som gått. :)

Svar på tråden BF september 2015!