• Svar på tråden BF september 2015!
  • Sopp
    lördagsgodis skrev 2015-09-04 13:40:16 följande:

Hejar på din lilla kille sopp:)

Haha jag läste snopp först och tänkte vafan! Ja tack, han behöver lite hejarop!

Jag har funderat över förlossningen den senaste veckan - Jag upplevde inte själva förlossningen som så hemsk förra gången. Alltså det är klart att det gör ont, men jag upplevde det inte som något jag inte kunde hantera. Jag är rädd för att jag bara har efterkonstruerat det här och att jag visst kommer att ligga där och skrika att jag vill dö
  • myraaan

Är det bara jag som är sjukt less på att vara gravid just nu? Dagarna känns som månader och ändå är jag inte ens på bf än!! Har ont överallt och mycket sammandragningar och sover dåligt. Varje gång jag reser på mig tänker jag att vattnet ska gå, men jag blir lika besviken varje gång när det inte kommer en droppe ????

• Sopp

Nähä, ingen bebis idag heller! Han kommer när han kommer men eftersom sambon börjar jobba 1a oktober efter sin föräldraledighet hade det ju varit juste om den ofödde ville ploppa ut. 6 dagar till igångsättning

• MrsHeinerborg
    myraaan skrev 2015-09-05 00:06:05 följande:

Är det bara jag som är sjukt less på att vara gravid just nu? Dagarna känns som månader och ändå är jag inte ens på bf än!! Har ont överallt och mycket sammandragningar och sover dåligt. Varje gång jag reser på mig tänker jag att vattnet ska gå, men jag blir lika besviken varje gång när det inte kommer en droppe ????

Jag känner likadant. Det konstiga är att jag i två nätter inte haft ont alls, dessutom har jag sovit bra o vaknat pigg o endast varit uppe 1 ggr/natt! Så även idag!
    Innan dess, Haft förvärkar o ont typ hela tiden senaste två veckorna, förra helgen hade jag så ont att jag trodde vi skulle åka in flera gånger, men det försvann.... 6dgr till Bf!
  • Matildawaltin

Hoppar in här eftersom jag skulle fött igår?

Går just nu i blockettankar, kan man sälja ungen där nu? Eller skapa dröjsmålsränta för varje dag den ligger och skumpar i min mage. Haha!

Nej men är så trött på den här tunga och obehagliga kroppen. Gud vad jag vill ha min bebbe i famnen och få pussa och gosa, veta hur hen ser ut. Kan man sakna något som man aldrig ens tröffat?

• I Walk The Line

Igår kom vår lilla kille ut.

Tack dyktekniken, ännu en förlossning som blev smidig och fantastisk tack vare den!

Latensfasen sov jag mig mest igenom, öppningsfasen tog 20 min och jag blev ärligt överraskad när jag kände att krystfasen var här, 1 krystvärk och han var ute.

Helt fantastiskt.

Jag är så enormt tacksam över att jag upptäckte dyktekniken!

• MrsHeinerborg
    I Walk The Line skrev 2015-09-05 09:15:18 följande:

Igår kom vår lilla kille ut.

Tack dyktekniken, ännu en förlossning som blev smidig och fantastisk tack vare den!

Latensfasen sov jag mig mest igenom, öppningsfasen tog 20 min och jag blev ärligt överraskad när jag kände att krystfasen var här, 1 krystvärk och han var ute.

Helt fantastiskt.

Jag är så enormt tacksam över att jag upptäckte dyktekniken!

Stort Grattis!!! Blir lite avis måste jag ju erkänna. Härligt att förlossningen gick bra! Gosa på nu o njut av att få sova på mage!
  • Inorr02

39+4 i dag bara inse att hår går vi nog över suck vill träffa min bebis nu e så less vara gravid och ha ont sova dåligt 

Svar på tråden BF september 2015!