• Svar på tråden BF september 2015!
  • MissJP
    Lovven skrev 2015-01-12 19:21:29 följande:

Alla förutom jag. Jag ska på ul i V8 nu på måndag pga ångest och oro. Det får jag gratis efter att jag förklarade läget.

Gratis? Alltså inte ens vanliga avgiften?
  • Lovven
    MissJP skrev 2015-01-12 20:30:48 följande:

Gratis? Alltså inte ens vanliga avgiften?

Ja helt gratis :)
  • Sarah89
    Cessely skrev 2015-01-12 17:56:49 följande:

Varför ska alla göra vul??? Är det för nått som e knas eller får man det så tidigt i ert Landsting??

Låt veckorna går snabbt. Denna vecka är nog värst då jag fått missfall innan i just denna vecka. Men grav känns bra så jag håller tummarna att det går vägen denna gången men visst är man orolig i princip hela tiden :/

Jag vet inte var du bor, men tror säker att även du kan få göra ett VUL om du ber om det men du får bekosta det själv. :) 
  • MissJP
    Lovven skrev 2015-01-12 20:34:23 följande:

Ja helt gratis :)

Var i landet bor du? Jag går i Skövde och det på grund av misstänkt utomkved. Jag betalar 200 per besök..

Har funderat på detta tisdagar. Abort är gratis men om man drabbas av ett långdraget missfall så får man snällt punga ut med en massa kronor.
  • lördagsgodis

Jag är äckligt nervös nu och vet inte hur jag ska kunna sova inatt. Det enda positiva besked jag kan få är att den lever och är i rätt vecka.

• Cessely
    lördagsgodis skrev 2015-01-12 21:52:53 följande:

Jag är äckligt nervös nu och vet inte hur jag ska kunna sova inatt. Det enda positiva besked jag kan få är att den lever och är i rätt vecka.

Håller tummarna!
  • MissJP
    lördagsgodis skrev 2015-01-12 21:52:53 följande:

Det kommer gå bra! Och skulle det inte vara så så måste du tänka att det inte var meningen och att det kommer fler chanser som ger er barnet ni ska ha. Det är det enda som funkat vid mina missfall. Även om det är en klen tröst. Håller tummarna för en levande och välmående prick!
  • BabyJia
    Cessely skrev 2015-01-12 21:57:15 följande:
    Håller tummarna!
    Håller tummarna för dig!
Svar på tråden BF september 2015!