• Svar på tråden BF september 2015!
  • Madicken01
    igelkotten01 skrev 2015-01-12 11:45:03 följande:

Ja jag gjorde bikarbonattestet med sonen. Tror det är tidigast i v 14 man kan göra det? Självklart är inget vetenskapligt.. Men kul att spekulera :)

Jag ska göra ul på torsdag.

Spännande :) lycka till!
  • Mockingjay

Mockingjay här!
    Bf 4/9, plussade den 27e december.
    Tar examen på fredag och börjar nytt jobb på måndag. Detta plus hemligheten i magen gör att min hjärna går på högvarv just nu. Mår dessutom gravid-illa. Är trött, borde plugga, tycker synd om mig själv och har panik för att jag inte får knappt något vettigt gjort idag!

• Lovven
    Mockingjay skrev 2015-01-12 14:19:12 följande:

Mockingjay här!

Bf 4/9, plussade den 27e december.

Tar examen på fredag och börjar nytt jobb på måndag. Detta plus hemligheten i magen gör att min hjärna går på högvarv just nu. Mår dessutom gravid-illa. Är trött, borde plugga, tycker synd om mig själv och har panik för att jag inte får knappt något vettigt gjort idag!

Välkommen till min vardag! Jag pluggar inte men hade nyss köpt en ny camping när vi plussade. Så många stora saker på en gång! Jag är trött och vill bara sova samtidigt som jag har svin mycket att göra på företaget plus en hjärna på högvarv.
  • Lissing

Såg att nån skrev om Kinesiska kalendern.
    Kan säga att enligt den ska min dotter vara
    en pojke, så den stämde inte där. ^^

081118, 100703, BF 150912
  • NattaLind

På tal om att allt händer på en och samma gång:

Jag och sambon hade precis blivit stödfamilj till två pojkar en helg i månaden, samt idag inleder vi att vara ett familjehem åt en 18-åring. Blev en väldigt stor familj helt plötsligt! :D

• sagofröken

Ja, vi är många som har tidigt ultraljud denna vecka, spännande och läskigt. Jag har tid på onsdag eftermiddag för att utesluta utomkveds - eller kolla gulkroppscysta - läkarna var lite svårtydda senast. Känns som att min hjärna är på paus till dess, svårt att vara effektiv och inspirerad på jobbet...

• idorina

Denna graviditet var VÄLDIGT oplanerad för oss, sambon har fast jobb sedan 8 år tillbaka men jag har varit arbetslös ett bra tag. MEN, idag fick jag jobb som startar imorgon! Så jäkla skönt! Nu kan man slappna av lite :)
    Var bara tvungen att skriva av mig.

Är i V5+2 idag, inga nämnvärda symtom ännu. Inga ömma bröst, knappt nån växtvärk.. Man blir ju lite orolig..

• BabyJia
    sagofröken skrev 2015-01-12 17:29:22 följande:

Ja, vi är många som har tidigt ultraljud denna vecka, spännande och läskigt. Jag har tid på onsdag eftermiddag för att utesluta utomkveds - eller kolla gulkroppscysta - läkarna var lite svårtydda senast. Känns som att min hjärna är på paus till dess, svårt att vara effektiv och inspirerad på jobbet...

Imorgon ska jag tillbaka till gyn.

Jag har varit ganska so off sen blödningen å smärtan kom förra onsdagen, så jag har inte kunnat jobba alls.

Min chef vet varför, blev tvungen idag att ringa och berätta.
  • Cessely

Varför ska alla göra vul??? Är det för nått som e knas eller får man det så tidigt i ert Landsting??

Låt veckorna går snabbt. Denna vecka är nog värst då jag fått missfall innan i just denna vecka. Men grav känns bra så jag håller tummarna att det går vägen denna gången men visst är man orolig i princip hela tiden :/

Svar på tråden BF september 2015!