• Svar på tråden BF september 2015!
  • HardstyleEmZ

Tack desamma till er hur gamla är era barn? Mina är 7 & strax 6 år. När ska man berätta för dem? Känns lite tidigt nu redan v4. Risken för mf är ju ändå ganska stor än sålänge.

• idorina
    snusmumriken skrev 2015-01-12 17:57:09 följande:

Fy vad skönt! Jag hoppas på samma då jag också är arbetslös..

Ja det var verkligen välkommet! Har varit så himla nervös över att inte ha någon inkomst, men nu verkar det ordna sig :)
  • Timglas
    HardstyleEmZ skrev 2015-01-13 08:15:09 följande:

Tack desamma till er smile1.gif hur gamla är era barn? Mina är 7 & strax 6 år. När ska man berätta för dem? Känns lite tidigt nu redan v4. Risken för mf är ju ändå ganska stor än sålänge.

Jag har en 6- och en 4-åring och jag tror TT om detta nu går vägen så väntar vi bra långe med att berätta något för dom..nio månader är lång tid och inget dom kan förstå, sedan funkar det ju så att den dagen dom vet så vet ju hela förskolan osv :P
  • Timglas
    BabyJia skrev 2015-01-12 22:38:58 följande:
    Hoppas verkligen vi båda får det besked vi vill ha imorgon.
    Lycka till idag, jag håller tummarna här uppe i norr! Jag kräks snart, är då nervös inför imorgon..
  • BabyJia

Tack desamma till er hur gamla är era barn? Mina är 7 & strax 6 år. När ska man berätta för dem? Känns lite tidigt nu redan v4. Risken för mf är ju ändå ganska stor än sålänge.

Mina barn är 12 år och 5,5 år. 
    Nu vet vi ännu inte om detta graviditet är normal och kan fortsätta, ska på vul nu på fm för att se om nåt har ändrats.

Men skulle vi ha sån tur nu att det blir som vi önskar, så vet jag inte exakt när vi ska berätta för barnen. Jag kommer inte kunna hålla mig så länge vet jag, så det lär bli innan jag kommer i v 12 iallafall.

Men nu vet jag som sagt inte hur detta kommer bli ännu. 
  • Madicken01

Mina är 10 och 1. Har en bonusson på 6. Vi väntar nog till efter KUB-testet med att berätta. Hade ett mf i v.10 i november så jag känner mig inte så trygg i denna graviditeten. Men vi hoppas naturligtvis att allt ska gå bra. Ska på UL om två veckor.
  • Johannis86

Hej tråden.

Har inte läst igenom hela.

I går fick jag reda på att jag är gravid. Enl mina beräkningar så hade jag sista mensen någon gång 3-6 dec. Har oregelbunden mens och kämpat för + länge med behandlingar osv. Haft uppehåll sen okt, så spontan gravid.

Så om jag inte är helt fel ute ska bf. Vara i sept.

Mitt första barn.

• tjoppan

Våra barn fyller 7, 5, 3 år under detta året.

Vi har inte pratat om när vi ska berätta för dom. Men de lär väl bli när folk runtomkring får veta kanske.

• Madicken01
    Johannis86 skrev 2015-01-13 09:56:08 följande:

Hej tråden.

Har inte läst igenom hela.

I går fick jag reda på att jag är gravid. Enl mina beräkningar så hade jag sista mensen någon gång 3-6 dec. Har oregelbunden mens och kämpat för + länge med behandlingar osv. Haft uppehåll sen okt, så spontan gravid.

Så om jag inte är helt fel ute ska bf. Vara i sept.

Mitt första barn.

Stort grattis! Härligt att ert kämpande äntligen gett resultat. Välkommen till gruppen.
Svar på tråden BF september 2015!