• Svar på tråden BF september 2015!
  • BabyJia
    Timglas skrev 2015-01-13 17:42:57 följande:
    Men åh, nej!! Läste nu..:( beklagar :( jag är fruktansvärt nervös inför imorrn och kan inte koncentrera mig på något. Men jag är nog som dig, jag är "glad" om de inte sitter fel och "bara" är ett missfall..enl min beräkning är jag 6+3 imorrn men de stämmer ej med att jag var 4+nånting i lördags, återkommer imorgon! Grattis alla nya som plussat!
    Håller tummarna hårt för dig. Hoppas du får ett bättre besked.
  • lizanilander
    snusmumriken skrev 2015-01-13 17:34:52 följande:
    Jag kommer vänta, finns ingen anledning tidigare för mig känner jag :) Jag tycker att barnmorskorna här är väldigt okunniga, de visste inte ens vad ägglossningstest var. Jag fick aldrig tillfredsställande svar på någon fråga, utan fick ta reda på allt själv. Så runt v. 12 blir det här med.
    men vad fan, hahaha, visste de inte vad det var?? "tur" vi inte bor där du bor då, trots att jag jobbar där:P Fast det kanske beror på var man går? (finns det flera MVC-ställen kanske?) här i Vänersborg finns det bara ett vad jag har fattat de som. vad tråkigt att inte kunna få respons :/
  • idorina

Första dagen på nya jobbet är gjord. Av 7 timmar stod jag upp 6 h och 45 minuter ungefär. Resulterade i rosa flytningar och mensvärk nu när jag kom hem. Känns lite sådär..

• Majrovan86
    idorina skrev 2015-01-13 19:46:21 följande:

Första dagen på nya jobbet är gjord. Av 7 timmar stod jag upp 6 h och 45 minuter ungefär. Resulterade i rosa flytningar och mensvärk nu när jag kom hem. Känns lite sådär..

I min förra graviditet så hade jag rosa flytningar i ca 1 v .. Och allt gick jättebra. Kram
  • Cessely

Vilken vecka är du i??
  • lördagsgodis

Tuft! Vad är det för jobb, du har ingen möjlighet att sitta och vila ibland?
  • nasj

Hoppar också gärna in.Plussade 5 dagar för BIM och enl graviditetsuträknaren här på FL så borde bebbe om allt går bra komma 15 sep. Är 33 år,har två barn på 3 och 5 och det här är helt chockerande och oplanerat.Min man ville verkligen inte ha fler barn,men han har (som tur är) ändrat sin åsikt nu,själv har jag hoppats på en tredje,tror på ödet Är som alla andra orolig nu i början,vet att får jag missfall nu så kommer inte min man vilja ha fler,känns lite som sista chansen. Jag har ju inte direkt åldern på min sida heller,vilket gör det lite extra nervöst,men försöker att inte tänka negativt,blir det missfall,så var det inte ett friskt foster och ingen jag gör kan påverka.Har dock börjat äta extra järntabletter och folsyra. Har inte så mkt gravsymtom,mår illa hela dagarna,men inget utöver det,inga ömma bröst,kanske lite spända,men har inlägg så det är rätt svårt att veta.Har inte läst igenom tråden,var rätt mkt inlägg.Nån annan som väntar tredje och bor i Sthlm?

• idorina

Jag är i v 6, 5+4. Jag jobbar på Big boy så det finns inte så mkt tid till att sitta annat än på lunchen som är 30 minuter..

• Madicken01
    idorina skrev 2015-01-13 20:43:38 följande:

Jag är i v 6, 5+4. Jag jobbar på Big boy så det finns inte så mkt tid till att sitta annat än på lunchen som är 30 minuter..

Jobbigt för dig! Hoppas blödningarna avtar. Vet inte om det gör dig lugnare men hur länge du än står eller går under en dag så kan det inte framkalla ett missfall.

Kram på dig!
Svar på tråden BF september 2015!