• Svar på tråden BF september 2015!
  • snusmumriken
    lizanilander skrev 2015-01-13 18:51:59 följande:

men vad fan, hahaha, visste de inte vad det var?? "tur" vi inte bor där du bor då, trots att jag jobbar där:P Fast det kanske beror på var man går? (finns det flera MVC-ställen kanske?) här i Vänersborg finns det bara ett vad jag har fattat de som. vad tråkigt att inte kunna få respons :/

Jag gick på Dalaberg i Uddevalla, verkligen jättegulliga och duktiga på det dom kan. Men jag tyckte de var dåligt uppdaterade. Det är nog enda stället, trodde att Fröja (privat) skulle finnas i Uddevalla vid det här laget, isf hade jag gått där, men Stenungsund är lite väl långt att åka till :)
  • Zmarchie
    nasj skrev 2015-01-13 20:37:20 följande:

Hoppar också gärna in.Plussade 5 dagar för BIM och enl graviditetsuträknaren här på FL så borde bebbe om allt går bra komma 15 sep. Är 33 år,har två barn på 3 och 5 och det här är helt chockerande och oplanerat.Min man ville verkligen inte ha fler barn,men han har (som tur är) ändrat sin åsikt nu,själv har jag hoppats på en tredje,tror på ödet smile1.gif Är som alla andra orolig nu i början,vet att får jag missfall nu så kommer inte min man vilja ha fler,känns lite som sista chansen. Jag har ju inte direkt åldern på min sida heller,vilket gör det lite extra nervöst,men försöker att inte tänka negativt,blir det missfall,så var det inte ett friskt foster och ingen jag gör kan påverka.Har dock börjat äta extra järntabletter och folsyra. Har inte så mkt gravsymtom,mår illa hela dagarna,men inget utöver det,inga ömma bröst,kanske lite spända,men har inlägg så det är rätt svårt att veta.Har inte läst igenom tråden,var rätt mkt inlägg.Nån annan som väntar tredje och bor i Sthlm?

Grattis och välkommen hit. Väntar också mitt tredje och bor i Sthlm. Har två döttrar sedan tidigare, födda -10 & -12.
  • Minlillaninja
    nasj skrev 2015-01-13 20:37:20 följande:

Hoppar också gärna in.Plussade 5 dagar för BIM och enl graviditetsuträknaren här på FL så borde bebbe om allt går bra komma 15 sep. Är 33 år,har två barn på 3 och 5 och det här är helt chockerande och oplanerat.Min man ville verkligen inte ha fler barn,men han har (som tur är) ändrat sin åsikt nu,själv har jag hoppats på en tredje,tror på ödet Är som alla andra orolig nu i början,vet att får jag missfall nu så kommer inte min man vilja ha fler,känns lite som sista chansen. Jag har ju inte direkt åldern på min sida heller,vilket gör det lite extra nervöst,men försöker att inte tänka negativt,blir det missfall,så var det inte ett friskt foster och ingen jag gör kan påverka.Har dock börjat äta extra järntabletter och folsyra. Har inte så mkt gravsymtom,mår illa hela dagarna,men inget utöver det,inga ömma bröst,kanske lite spända,men har inlägg så det är rätt svårt att veta.Har inte läst igenom tråden,var rätt mkt inlägg.Nån annan som väntar tredje och bor i Sthlm?

Grattis till plus :)

Håller tummarna att allt går vägen så ni får en liten 3:a :)

Roligt med en till med Bf den 15 :)
  • PaLo

Nu verkar illamåendet ha slagit till med full kraft på mig. Kvällstid är det som värst. Sambon käkade semlor förut och jag var inte långt ifrån att kräkas bara av åsynen av dem.. Kräks

För övrigt verkar jag just nu ha gått in i min egen lilla bubbla och sambon tycker att jag är såååå tråkig. Jag befinner mig lite i min egen lilla värld och tankar och känslor fokuseras liksom inåt. Han frågar hela tiden vad jag tänker på men jag har inget vettigt svar att ge..

Fler som känner så här?

Vecka 7 (6+1) idag

• Lovven

SNÄLLA HJÄLP! Min smärta i brösten som jag haft sen plusset är puts väck! Inatt hade jag en huggande smärta i magen som gick över snabbt och har ej haft blödning. Tror ni jag kan ha fått missfall??

• Jeulina

Och där kom illamåendet. Känner inte alls för att jobba idag ! :( men men illamåendet är ju ett bra tecken även om det är jobbigt.

• lördagsgodis
    Lovven skrev 2015-01-13 23:59:55 följande:

SNÄLLA HJÄLP! Min smärta i brösten som jag haft sen plusset är puts väck! Inatt hade jag en huggande smärta i magen som gick över snabbt och har ej haft blödning. Tror ni jag kan ha fått missfall??

Om du inte blöder är det nog ingen fara
  • Zmarchie

Idag ska jag göra vul, inte för att jag blödigt något utan bara för att jag är orolig och nervös då jag fått mf med tidigare graviditet.

Allt känns bra men så sjukt nervös just nu, hoppas att jag får se hjärtat slå...

• Madicken01
    Zmarchie skrev 2015-01-14 07:49:16 följande:

Idag ska jag göra vul, inte för att jag blödigt något utan bara för att jag är orolig och nervös då jag fått mf med tidigare graviditet.

Allt känns bra men så sjukt nervös just nu, hoppas att jag får se hjärtat slå...

Skönt att få göra UL! Lycka till :)
  • snusmumriken
    Lovven skrev 2015-01-13 23:59:55 följande:

Det går upp och ner, säkerligen ingen fara :) Jag har ofta jätteont, det hör till. Igår efter innebandyn hade jag kramp i hela tjejmagen. Prata med bm om du är väldigt orolig!
Svar på tråden BF september 2015!