89an skrev 2015-01-15 11:43:05 följande:
Angående MVC. Sen beror det ju på var du bor också och hur högt tryck där är på MVC. Där jag bor är det ganska högt tryck och första tiden de hade var den 5 februari. Ringde ganska tidigt och kommer vara i v 9 när jag skriver in mig (om allt går vägen tills dess, peppar peppar) och det känns som ganska lagom. Men hade jag väntat med att ringa hade jag antagligen fått tid betydligt senare.
Angående träning läste jag någonstans att det kunde vara bra att lätta på vikterna lite och hellre köra fler gånger. Men är verkligen inget träningsproffs, så vet inte vad som gäller egentligen. Men tror inte det ska vara någon större fara att fortsätta ungefär som vanligt så länge man inte håller på med kickboxning eller något sånt :)
Ok, tack! Jag ringer imorgon för att vara säker :)
Vilken vecka är du i nu?
brukar man vara innan vecka 9 när man går dit första gången? Hur ska man veta vad man får/inte får göra utan att fråga dom? Hihi. Jag är verkligen osäker på allt nu. Jag antar att jag ska tänka med träningen att jag inte ska bygga mer muskler utan snarare underhålla, sen kanske det finns vissa övningar som är helt dåliga med, men det får nog en personlig tränare hjälpa med tror jag. Jag köpte vitaminer igår, typ aco kvinna på Apoteket, och hoppas de är ok :)
Är det bara jag som tappat aptiten? Jag är verkligen inte hungrig eller sugen på någonting :/