Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Tack Felixmor och grattis!!
Vi använder Huggies blöjor från Coop. Började använda dem när vi bodde utomlands där inte libero fanns och nu är vi fast. Sen att de är billigare är ju bara ett plus.
Felixmor grattis!!
Jag köpte dom blöjorna blev så nyfiken + att det va ju 60kr rabatt, men vanligt kostar dom 109kr på maxi stormarknad så dom är lika dyra som alla andra. Men idag kostade dom 98 kr =)
Hur många utav era junisar kan sätta sig upp själva när dom ligger på rygg?
Vad dricker era bebisar i för mugg?
När Isabella ligger på rygg vänder hon sig till mage och sätter sig upp från mage. Men det var kanske inte så du menade.
Isabella har en "läckande" pipmugg från IKEA och en spillsäker pipmugg som hon kan vara lite mer ovarsam med.
Tack för alla grattis!!!
Ska handla söta klänningar i morgon....har "bara" pojkar i släkten sedan innan. Får man skämma bort henne lite
Camilla J - Felix kan sätta sig upp själv, han han kunnat typ 2 månader nu. Han kunde sätta sig upp själv innan han ens kunde sitta om du förstår.
Satte sig upp men trilla för han hade ingen balans.
Låter konstigt, hoppas du förstår vad jag menar.
Felix dricker bara ur flaska....han förstår sig inte på muggar.
Vanligt glas går ibland.....men pipmuggar biter han bara i.
Isak sätter sej inte upp själv, borde han det nu?
Har köpt mugg till Isak idag ska se om han lär sej dricka ur den själv, dricker era själva ur muggarna?
CamillaJ - Hmm, läste nog din fråga lite snabbt....sorry!!!
Från liggande på rygg.....nja, där kommer han nog bara halvvägs, tror jag.
Ang pipmuggar; Esska har en mugg som är tvåfärgad (mugg + lock i en färg och pip + handtag i en annan färg - lite mjukare plast) denna mugg tycker jag är suverän då den bara läcker lite i början när man vänder på den men inte så hård att suga ur som de muggar som har ventil
Blenda sätter sig sen hon var 6 månader, kom samtidigt som hon kunde sitta. Fast hon rullar över till mage. Vet inte riktigt om hon kan sätta sig från rygg. Hon är nästan aldrig på rygg
Om de borde kunna det nu, ingen aning. Men tror inte det för det är väl nu först som det står i utvecklingsböcker att många kan sitta men inte alla. Att sätta sig brukar väl komma när det kan krypa.
Hon dricker själv ur en antispillmugg som hon misshandlar ganska svårt så att ventilen flyger ur. Den är inte helt effektiv alltså
Ska nog köpa en annan typ av mugg.
Måste få fråga vad ni hittar på med era barn om dagarna....vi brukar ha fullt upp med babysång, babysim och sådant. Men denna vecka e allt stängt pga sportlov.
Inget att göra känns det som.
Vi e ute och går med vagnen.....leker med alla leksakerna....vi badar i badkar.... vi myser....
Någon med bra förslag!!??