• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Sunshine81

Här e en till med en sjuk juni kille, han e magsjuk. Bara bajsar löst o kräker. Och jag som skulle väga honom imorrn men det får jag hoppa över, om han inte mår bättre. Ska dit ändån med store killen på 2,5 års kontroll.
    Isaac älskar att gå när vi håller honom i handen /händerna. Han kan också stå själva en stund nu så balansen börjar bli bra. Men har sin egen stil när han tar sig fram så han vill helst inte ligga på magen så länge, vill mest bara gå runder. Och man får rätt så ont i ryggen när man går så hela dagarna. Kram

• Vasen

troll77- När de själv vänder sig till mage ska det inte vara farligt vad jag har hört iallafall.

Vi babysimmar en gång i veckan och en gång i veckan brukar jag gå på ÖF. I övrig är det mest promenader och hänga med oss i största allmänhet för Reuben.

Reuben rör sig inte ur fläcken, är han den enda som inte kryper, rumphasar eller ålar nu?

• Manja

Hej! Äntligen har jag hittat tråden som jag söker. Har en dotter som också är född juni 05.

Fick nyss reda på att FL har uppdaterat sin hemsida, jag var på den gamla och fick reda på att tråden fanns här, tack för det.

• Manja

Vasen- Det är inte alla som gillar att krypa. Min Alicia glider bara baklänges. Men i spjällsängen ställer hon sig på alla fyra men kryper ingenstans. Jag kröp aldrig själv.

• Missy

Filippa gillar också att gå med oss som stöd. Och aj, aj, vad fort man får ont i ryggen.

Hon har också börjat sova på mage sen ett par månader tillbaks. Har också hört att det är okej att de sover på mage när de vänder på sig själva.

• alarik82

vasen alarik rör sig inte heller så mycke, när han ligger på mage så kommer han oftast bara runt liksom. om han har huvudet åt höger ås har han de åt vänster nästa gång... inte att han snurrar runt.. äää va invecklat dedär blev då

håller på å lagar en massa mat åt alarik just nu, de blir spagetti, köttfärsås(gjord på lövbiff) kotelett å potatis å en massa grönsaker.
    var å handlade en massa barnmat å hua va dyrt de blev

• Bonanza

Vasen - Noah sitter mest stilla. Han kan snurra runt på stället när han ligger på mage, och hoppa pyttelite på rumpan ibland. Fast mest så sitter han stilla. När han inte försöker resa sig mot allehanda saker såklart.

Bättre att vara hatad för den man är, än älskad för någon man inte är
  • kajsa835

malkolm kryper inte heller, han gör som alarik och noah, snurrar lite på stället.

vi brukar också gå på öf en gång i veckan, det är väll det vi hittar på förutom promenader och umgås med moster. ibland har vi playdate med en kompis som är pappaledig som har en son som är ett. annars gör vi mest hushålls-sysslor, malkolm och jag.

idag va vi på bvc, skulle gjort boel, men min tid va instäld! hade lämnat meddelande på telefonsvaran som jag missat. typiskt. men vi fick väga och maäta iallafall.
    9030g (8030) och 70,5cm (68,5)
    han hade som tur va inte gått ner, va lite orolig eftersom han helamma till sin sjumånadersdag!

• Helen H 79

Kul JCA...mitt lille troll är ju oxå född i juni..
    Jonathan är sjuk nu.. ..bara hostar och snörvlar..och sover mindre bra på nätterna. Måtte det bli bättre snart!

• JCA

Helen: Ja, hoppas verkligen han blir bättre snart. Usch, inget vidare

Idag har jag satt in ett nytt jämförelsekort på Erik/Maja när de är 8 månader. Kika in, vettja!! Jag har rensat i galleriet också, är meningen att det ska komma in lite fler nya kort när jag får tummen ur och minska bildstorleken lite

Svar på tråden Junibebisar del 3