Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Jag ser lite så att, de e klart man ska ha koll på barnen, men att de inte får bli för mycket. att de får lära sig att de gör ont om man ramlar. Sen ska de ju inte få ramla hela tiden för de, men man kan inte vaka över dom hela tiden...
Hmmm..kanske lät på mitt inlägg som jag låter Jonathan vara själv och slå sig hela tiden..(såg det nu)..men så är inte fallet. Saken är att han ibland även ramlar när han sitter och ibland när han står och man kan ju inte HELA tiden stå bakom och ta emot..räcker ju man tappar fokus ett ögonblick..
Helen, det är ju så med barn i denna åldern... DOm ramlar ju och slår sig hela tiden. Inte så mycket att göra åt liksom...
Vi har en brio race som jag tycker jättemycket om. Har inte haft den till Erik än, bara till Maja.
Nej..man önskar man kunde "vaddera" golvet på nå vis!!
för jag skulle vilja ha en sittvagn som de går å ändra handtaget så att han kan titta både på mig å framåt
vi har en emmaljunga crossway.. kanonnöjda... men... skulle vi köpa nu skulle jag köpa en cerox i stället... samma vagn men går att ändra handtaget under färd så att man kan växla att ha barnet från/mot sig...
Oj, nu verkar Blenda ju inte tagit nån skada (synlig) men hon har dunkat i golvet många ggr så det har låtit ordentligt.
Dock är det ibland som hon ramlar och det dunsar till som hon inte ens reagerar. Så lite skadad kanske hon har blivit av alla smällar
Nä man kanske inte ska skämta.
Men hon verkar ha en hög smärttröskel eller blivit van av alla smällar.
jag funderade faktiskt ett tag på hjälm men under tiden så märkte jag att hon ganska så snabbt lärde sig hur man skulle ta sig ner utan att slå sig.
Det gör att jag kan slappna av mer men ibörjan gick jag såklart bakom när hon promenerade omkring med vagnen.
A lie ok... jag SKA ha en vagn som de går å ändra
de är nog typ de enda kravet, nej men jag vill gärna ha en sån. för jag vill att han ska sitta med ansikten mot mig än...
Vi har en Knorr nanny som är en sittvagn men har haft den med mjuklift från start. Har även en sulky, Brio Sitty som vi kommer ha även med Blenda. Fast Ebba behöver den ju än så jag vet inte hur det blir där.