• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • A lie

emmamaria: Vagnen vi har kan man liksom de flesta vagnar ändra, men INTE UNDER FÄRD...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • grisen

Helene H; hoppas du inte tror att jag syftade på dig eller någon annan! Absolut inte! Jag tror bara att jag är lite väl mesig. Måste nog släppa taget lite mer

• Helen H 79

grisen:
    Nej nej..tror inte alls du menade mot mig..men JAG känner mig så värdelös när han hela tiden ramlar men som JCA och majflickan sa så tillhör nog det denna åldern..

• Helen H 79

emmamaria
    Såg att du menade en sådan vagn..då har vi nu en emmaljunga edge duo..den går att vända att ha både som kärra och sulky. Men vi har ju haft den vagnen senn start
    Men nu till sommaren känner vi att vi vill ha en sulky som tar mindre plats i bilen när man ska till stranden och på semester och då blir det en blå scooter!!

• Manja
    Hej allihop!

Det var länge sen jag tittade in, men läser inläggen med jämna mellanrum. Hoppas att allt är bra med er och era bebbar. Alicia har börjat krypa nu så det är så roligt att se att när man står i hallen och borstar håret så kommer hon krypandes efter från vardagsrummet Skrattande

Hon kan stå själv i ca 1 min men börjar gråta för hon kan ju varken sitta eller gå själv så hon blir rädd. He he.

Ha det så bra så länge! *VINK*
  • kajsa835

nä, man kan verkligen inte vakta bakom hela tiden. malkolm ramla säkert inget farligt, det va bara att vi inte vart med om det förr, och va kanske lite överkänsliga! dan efter det hände lärde han sej sätta sej själv, och då går det ju verlkigen inte att vakta bakom han hela tiden för då kan man ju inte gö nått annat... man blir väll härdad antar jag!

• Linnet76

Jag undrar vad ni sätter på era små på fötterna när ni är ute. Min dotter kryper nu och snart är det väl dags för sandlådan och gungorna (om bara snön bara smälter bort). Hon har ett par gummistövlar som är lite stora ännu och som nästan når ända upp till knävecken, inte helt krypvänliga alltså...

Ang. vagn: Vi har en Bugaboo och är supernöjda. Den är strålande bra och går att vända, vrida, lyfta, ställa, sätta och köra nästan hur som helst.

Min dotter ramlar också och slår sig hela tiden. Nya blåmärken varje dag. Det är lite läskigt, men det hör väl till. Försöker dock vara väldigt försiktig med hörn, höga höjder och för stora tuggor mat. Är jättenojig att hon ska sätta i halsen nu när hon gärna äter själv och stoppar allt möjligt i munnen.

• CamillaJ

Hej på tal om vagn,
    vi köpte en ny sulky med mugghållare och hela kittet
    ska ha den nu till våren/sommaren
    men den är framåtvänd är det fler som har eller kommer att ha sina junisar framåt nu till våren?! Eller väntar de flesta?!

Linnet 76

Isak kryper också men han brukade inte vara i snön men när vi är ute och åker vagn eller gunga så är det olika för olika väder om det är + så blir det adidas gympaskorna och är det kallt blir det kängor eller bara tossa om han sitter i åkpåse.
    Men gummistövlar ska jag vänta med tills han kan gå tror jag och tills det bli dagis dags!

Manja

JA! Det är kul när dom kryper Isak lärde sej det för nån månad sen och han är efter hela tiden eller så kryper han förbi en in i köket eller nåt då kan man inte låta bli att skratta, det är ju så gulligt med!! Tänk sen när dom börjar gå omkring och springer HUUA.. vilket roligt jobb vi ska få!!

Oj oj va tiden går fort dom är ju stora nu
    snart fyller junisarna (ja det är ju några månader till) men alla vet ju hur fort det går SKOJ!

• steffy

Köpte en skiiiiiit snygg paraply sulky till Nino idag, från Babyland. Mclaren ryder helt svart den är helt otrolig.. kolla hämsidan och länka er till mclaren www.babyland.se
    Jag är sååååååå nöjd Nino med förstås

• A lie

Linnet: har också haft samma funderingar som dig angående utelek och kläder nu när det börjar bli vår... Har också köpt stövlar.. som jag inte har en ening om hur de funkar att krypa i.. Nödvändigt på W iom att han reser sig så mycket.. annars vet jag att förr fanns det som galonvantar fast till fötterna till krypbebisar, men har aldrig sett det i affärer, bara på mammas dagbarn på 80-talet... Är ju inget man vill sy heller iom att de inte ska läcka vatten...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
Svar på tråden Junibebisar del 3