Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
min nino är född den 11 juni
grisen- Samma dag som Felix
Våra e nog äldst här! Kul!!!
Petre - Det låter som en jobbig kväll och natt ja! Men hellre det och vara på den säkra sidan!
Får du ställa klockan
grisen- Vem e äldst av våra??
Vilken tid födde du???
Petre: Oj, det låter jobbigt...
Erik kryper som en galning, ställer sig upp överallt och går utmed allt som går att gå utmed. Han tar även några steg utan stöd när vi släpper honom mellan oss. Han har ingen rädsla för att släppa överhuvudtaget utan kan bara få för sig det helt plötsligt, då gäller det att vara med fär balansen finns inte riktigt än.
Han har 5 tänder och det syns spår av 2 till.
JCA:
Låter lite som Blenda, fast hon är inte riktigt lika orädd (som tur är). Får för sig att släppa titt som tätt men det går oftast bra. Hoppas hon fattar att hon får ge sig lite till tåls för jag vill att hon ska kunna ha bättre balans innan hon ger sig iväg.
Storesyrran var det så skönt med eftersom hon gick jättebra när hon väl släppte vid 14 månader. Då tyckte jag det var jobbigt att vänta så länge när jag såg att hon borde klara att gå själv. Men såhär i efterhand, med en våghalsig dotter, så vete sjutton om jag inte föredrar att ha en ilten fegis
loke e född den 15 han.
när e det de brukar få tänder? loke har två. e det normalt?
Då va ja oxå förkyld nu=( mest e de halsen än men börjar klia i näsan=( så typsigt, ska klippa mig i morgon oxå, hoppas verkligen jag orkar o sitta där så länge...
Anton va jättetät när han hade lagt sig igår, han fick näsdroppar vid 22 tiden, blev då jättearg o trodde han skulle behöva sova inne hos oss för o lugna sig, testade en stund men han fick komma tillbaka till sin säng, funka inte alls. Men hos sig somnade han jättegott o sov sen till halv 7 ungefär=)
Som tur e e han pigg o glad idag iaf, Kryper runt här som bara den, eller ja kryper gör han ju inte rikgit heller, men vet inte vad ja ska kalla de annars
bea..
Jonathan har oxå "bara" 2 tänder!!
Här är FULL rulle nu..Jonathan ställer sig upp och går utmed bordet..han ramlar X antal gånger/dag. Han är snart en hel bula hela han!! Lite läskigt det där med att de slår i huvudet men det hör väll till..
Petre..
Hur gick det med Agnes igår??
Skönt att det inte bara är mitt barn som ramlar hela tiden!! Det verkar vara "normalt"...
Kvällen och natten gick bra. Men det är inte klokt vad kort en kvart är! Hann knappt sätta mig till rätta innan det var dags att hoppa upp och buffa på henne igen..
Agnes har sex tänder. Hon fick allihop före jul så jag trodde absolut hon skulle fått flera vid det här laget. Men någon mer syns inte till.
Vad gäller tänder är allt normalt än så länge, inga eller många spelar ingen roll! Och båda är ju supergulligt!!
Nu har Agens börjat busa och skoja på allvar och det tycker vi är så himla kul. Vad gillar era barn?
Något mer intresse för att gå visar hon inte. Förrut ville hon gärna gå och hålla handen, men det har hon helt tröttnat på, så det lär väl drlja innan hon går. Inte för att det är någon brådska. Hon får gärna vänta tills det blir sommar.