Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Anton älskar när man sänger "bank bank" då slår han alltid på ngt. Tycker de ser så gulligt ut.
Han tog ett steg själv förut, e oxå stadigare när mans täller han upp o kan stå ngr sekunder själv. Han gillar när man läser för honom o sjunger, ofta räcker de bara o sitta på golvet me han så grejar han på egen hand. Kan även lämna han på sitt rum o där kan han leka länge, e jättegott.
Bästa på dan e när pappa kommer hem då blir han glad, o får han träffa sin mormor så börjar han o asgarva med en gång
Bae85: Blenda har 2 tänder. Fick dem för 1 månad sen vid 8 månader. Tror det är helt normalt.
Theo sov till halv nio idag... vi är chockade, senaste månaderna har han gått upp mellan 5-7
Men eftersom det blev sommartid har han fått sommnat kl 20 tidigast, å det verkar som det har hjälpt, om det inte nu var en tillfällighet!
Theo har ju inte en enda tand
Men jag tror inte det är "onormalt" tror det är när dom är 1,5år man ska kolla så att det inte är nått fel om dom inte fått tänder!
Idag klarade jag teori provet (körkort)
WIEEEEEEEE
Theo har idag börjat säga mama
låter jättekul jue !
Theo e född 22:a!
than - grattis!!!
Noah gick några steg med stöd av sängen förut.
Duktig liten kille!
malkolm är född den 29/6, allså nio månader idag!
han har sex tänder, fyra uppe och två nere. dom kom nästan samtidigt alla sex, verkar inte va nåra fler på väg heller.
idag drack han ur vanligt glas med sugrör! och han kan hålla sin pipmugg själv och dricka.
petre, malkolm slog i huvudet häromkvällen också, på våran sjukvårdsupplysning sa de man skulle väcka han varannan timme hela natten... det va ju liite bättre än en gång i kvarten! jag förstår hur jobbit det måste vart!!
nån annans som spyr av maten? malkolm spyr ibland mitt i middagen, vet inte varför, har fortsatt mata han efter fast lite lite på skeden och mycket långsammare, då funkar det. men då tar det ju flera timmar att äta och maten blir kall! han gapar efter skeden snabbt ju. men nån som vet vad det annars kan va? är inte så orolig, det händer ju inte varje dag. tror inte det är allergi iallafall, det har vart mat han ätit förr.
och grattis till tahn!
Tahn: Stort grattis!!!
Kajsa835 - kanske fick vi väcka varje kvart eftersom Agnes kräktes också? Eftersom kräkning är ett av symtomen på hjärnskakning alltså. Om hon skulle kräkts flera gånger skulle vi åka in, sa de. Kräktes Malkolm också?