• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Mandy

Blenda fick två tänder samtidigt för 1 månad sen, precis på 8 månaders dagen upptäckte jag dem. Men inga fler sen dess.....

Idag har hon sovit över 2h på fm och 1 1/2 på em, ovanligt mkt för henne. Kan ju ha med sommartiden att göra eller så är det hennes förkylning. Snoret rinner men ingen feber tror jag.

• TAHN

Theo har inte reagerat på sommartiden något, mer än att jag har skjutit fram hans läggtid till runt 20 istället för 19, tänkte att han kanske sover längre då, men det får man se om nån vecka, för han brukar inte sov längre när han somnar senare, ialla fall inte nån dag sådär, så om jag ger honom en vecka kanske han sover längre!

• Mandy

Blenda vaknade kl.7 imorse. Måste väl bero på sommartiden och jag klagar INTE Inatt vaknade hon dessutom bara kl.24 och då var min sambo som var uppe där och stoppade i nappen. Gick snabbt. Sen sov hon alltså ända till kl.7. Ingen amning!

Kommer väl ett bakslag snart men jag passar på att njuta.

• majflickan

Nu har anton blivit förkyld oxå, hade även 37.9 i feber får hoppas att de inte blir mer. verkar glad o pigg iaf. Känns som ja e påväg o bli de oxå. andreas har ju vart dålig ngr dagar nu så e väl däifrån

Men när de ändå e så lite feber så e de väl ingeet o bekymra sig om eller?

Anton sov iaf till 7 idag, vaknade vid 24 inatt o då tog vi in han till oss, sov till halv 5 fick mat sov sen i sin säng ngn timme, sen hade vi turen att få han o somna om igen hos oss, visserligen somnade inte jag om, men ja va nöjd att han sov bara=)

• Lady Namárië

Jag borde inte ha klagat på att Cas var svårnattad igår. Han sov till åtta i morse! Det är tydligen uttröttande att få tänder.

You can't take the sky from me.
  • Helen H 79

Jonathan har två tänder där nere..fick dem när han var 8 månader ..tror de där uppe är på g oxå nu!!

När blir era junisar 10 MÅNADER då???? Vad FORT det går!
    Jonathan blir det den 12 april

• Mandy

Blenda blev 9 mån igår så det är ett tag kvar

• CamillaJ

Oj hehe Isak blir 9 månader den 30
    Isak har 2 tänder där nere, dom fick han båda på samma vecka för nån månad sen. Tror att det är nån på G uppe med nu!
    Va hittar ni på idag?
    Jag hälsar på hos min familj har lunchat där
    Men ska hemmåt nu!

• kicks

Kryper era juni-bebisar? Min lilla grabb är inte ett dugg intresserad utav det. Undrar när han ska bli det???

• alarik82

kicks alarik står på alla 4 å gungar fram å tillbaka, men inge krypande här inte... han drar sig fram med armarna han

Svar på tråden Junibebisar del 3