• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Petre

Agnes är också väldigt intresserad av toaletten. Och det var Vidar också när han var i hennes ålder. Agnes har iaf inte börjat öppna den själv ännu, så det räcker att lägga locket på
    Det finns lås som man kan sätta på, men det vi köpte när Vidde var liten gick sönder på en gång. Kanske bättre om man köper två och sätter ett på var sida..

• Helen H 79

har läst en del om Tille här på FL och nu i aftonbladet..usch..*tårarna rinner*..

• Molina

Majflickan: Nä jag har inte haft Beta fören igår är lite seg på saker och ting men nu ska jag bara försöka lära mig den här betafunktionen hur nu det ska gå till.

Usch jag har också följt lilla Tille och idag när jag läste aftonbladet ja tårarna bara rann fy varför ska livet vara så orättvist för vissa.

• Mandy

Blenda gick precis 3 steg. fast det var jag som släppte henne så det räknas kanske inte. Kul att se att hon kunde dock.

• majflickan

Anton har gått 4 steg, men de va så att ja stälde han så långt ifrån mig att de passa me dom stegen till mig.

Har oxå följt Tille ett tag nu de senaste, så hemskt

• JCA

Ja, usch ja... Stackars lilla Tille... :´(

Erik har gått 14 steg som mest. Han vill iväg och släpper själv för att gå till ingenting men då får man bvara med och stoppa honom för balansen är inte riiiiktigt där än. Min våghalsiga lilla stjärna...

• TAHN

babyboom 2005: Det finns nått man hänger på toalettstolen så det inte går att öppna har jag sett, men vi har satt ditt en dörrstopp för dörren istället

majflickan och mandy : Vad roligt, teho har inte balansen till det ännu, men han går längs möbler 

Jag har oxå följt tille, har faktiskt köpt aftonbladet idag... usch stackarna, han e ju så go Tille!

• Mandy

Tahn: Nä, Blenda har inte balansen heller. Hon bara fortsatte när jag släppte henne av bara farten

JCA: 14 steg, då börjar det likna nåt!

Bara gråter när jag läser om Tille. Man kan så sätta sig in i hur det skulle va, blir väl extra smärtsamt därför. Hoppas de snart blir gravida igen.

Svar på tråden Junibebisar del 3