• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • bea85

Trollnilla : accå inte vaccinera så att de inte får utan mot sjukdomarna. men så va det ju någon som skrev att en 1 åring hade fått en av sjukdomarna. va arg jag blir då duma bvc som sa att de inte kan få. hade gladiligen vaccinerat leo för 300 om dom inte ljugit.

Camilla J gratttis.
    kan ge ett tips i barnvagns väg passa dig för brios twinette hade en sådan bara massa problem

felixxmor grattis på födelsedagen

• bea85

loke går inte häller tror det kommer dröja han e så nöjd att krypa går ju nästan likafort som när storebror går så varför göra sig besväret att lära sig det? hehe men men man får se hur han gör

• arne

Hej Har helt missat denna tråd. Fick ju oxå en liten i Juni, en dotter. Min lilla tjej går inte i heller, men står rätt mycket. Kryper gör hon, väldigt fort. Allt detta har hänt på så kort tid sedan några veckor tillbaka. Står oxå och drar i byxbenet hela dagen.

• arne

Förresten hur går det med era och deras tänder, min dotter har fått två nertill och har två på gång upptill, stackaren kinkig och mammig och gnagar på allt.

• kajsa835

arne
    välkommen! står och drar i byxbenet ja, det gör malkolm med, idag stog jag och diska då drog han ner byxerna på mej... dålig resår haha

• Mandy

Grattis CamillaJ! Kul med tätt! De bli ju stora snabbt och sen är det bara kul att ha ett syskon i så nära ålder.

Och här kommer jag och tänkte rekommendera Brio Twinette
    Tycker man får mkt vagn för en relativt liten peng. Köpte den oxå mkt för att den är så smal, tyckte jag var viktigt som ofta åker buss.
    Hade liggvagnen på dagarna och syskonvagnen till och från dagis mest.

Arne: Blenda har fått två där uppe nu och blir så ledsen ibland. Läppen darrar och jag tycker så synd om henne. Gnider tänderna med flytande alvedon. Fast ikväll provade jag nåt mindre tandvänligt, isglass Hon blev så lycklig av att bedöva tänderna med det kalla.

• Molina

Trollnilla: Åh skönt att man inte är ensam om att vara skräckslagen för spindlar... Usch riktig ruggiga djur.

Felixxmor: Grattis och vilken present din son gav dig kan ju inte kännas bättre.

Bonanza: Min Moa går inte heller hon är långt ifrån där, hon reser sig inte ens vid möbler än hon bara kryper.

Idag har vi köpt en sk paraplyvagn med fullt liggläge gud Moa bara älskade den.

• babyboom2005

Var ett tag sen jag var här nu...vi är mitt uppe i en flytt...så imorgon går stora flyttlasset till vårt nya hus!!!
    Så då dröjer det väl ett tag tills man är inne här igen.

Oliver går mycket efter möbler eller själv om han får hålla oss i en hand...har väl inte direkt tagit några bättre steg själv ännu. Men men borde väl komma snart han har ju gått med stöd sen i julas.

Idag ska vi på en sen 10 månaders koll (var sjuka sist), Oliver är ju snart 11 månader. Han har nog gått upp massor...tycker att han blivit jättetung!!

• Jessi74

Apropå tänder så har Isabella två nere och tre uppe samt att en fjärde är på g uppe. Vi måste bli bättre på att borsta tänderna, glömmer jätteofta att man ska göra det...

Svar på tråden Junibebisar del 3