• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Bonanza

Grattis Felixxmor!!

(Var är ni som har barn som inte är skittidiga på allt? Är Noah ensam på att vara lite behind eller? )

Come what may
  • Lady Namárië

Nu har magsjukan kommit hit också! Cascas har visserligen bara kräkts två gånger än så länge, men han är jättedålig i magen kan bara äta små portioner utan att börja hulka. Lilla stackare!

You can't take the sky from me.
  • Jessi74

Bonanza - Isabella går inte heller. Hon har släppt taget en gång när hon stått upp. Hon knatar runt möblerna och håller i sig men jag tror inte hon kommer släppa och gå själv på ett tag. Jag tycker hon är jätteduktig!

Ni som ska ha barn tätt - går ni inte tillbaka till jobbet mellan dem? Jag vill ha barn tätt men känner mig så lojal med min arbetsgivare. Känns dumt att bara komma tillbaka typ ett halvår och sen försvinna igen. Jag vet att man inte ska tänka så men det gör jag iaf.

• Trollnilla

Bonanza: Här e jag, som har barn som inte e tidigt.
    Elvira KAN vända sej men gör det inte utom om hon blir as arg och då bara från mage till rygg.
    Hon sitter stadigt men tar sej INTE framåt.
    "kryper" lite bakåt bara.
    Det börjar bli lite frustrerande för hon blir så arg när hon inte kan följa efter storebror.

Lady Namarie: Aj aj va jobbigt me magsjuka! Fy de vill ju ingen ha!Ledsen

Längtar efter våren...
  • CamillaJ

Jessie 74

Jag har inte haft fast jobb innan bara timanställd men jag har varit där mycket och ska tillbaka dit nu när min ledighet slutar.. ska börja jobba helger nu i maj.. sen ska jag jobba helt i sommar då Isak ska in på dagis, så men vi få se har inte berättat för dom än!

• JCA

Jessi: Mina barn kom ju inte så tätt men eftersom jag var hemma så länge med Maja så jobbade jag väldigt kort tid mellan barnen. Först var det tänkt att jag skulle jobba halvtid i 4-5 månader ungefär. Jag jobbade heltid förut och har ju en heltidsanställning. Men så upptäckte jag att jag hade massa semesterdagar att ta ut också, så därför blev det så att jag jobbade halvtid i 3 månader bara, innan jag gick hem igen.

Men min arbetsgivare hade absolut inga problem med det och jag har absolut inga problem med att vara "för lojal" mot dom heller. Familjen först, helt enkelt...

• kajsa835

camillaj grattis!!!

felixxmor
    grattis på födelsedan, och jag säjer som du börjar också bli sugen men ska hålla mej tills efter sommarn iallafall jag med...

bonanza
    malkolm går inte heller, han har krypit nåra veckor nu och har precis i dagarna börjat ställa sej upp mot saker.

• Trollnilla
    Grattis på födelsedagen felixxmor!

Elvira ställer sig inte upp, hon står knappt kvar om jag ställer henne i spjälisen ens.

Man blir lite orolig ibland...♥
    Längtar efter våren... och nu verkar den va här!
  • Bonanza

Trollnilla - för någon vecka sedan gjorde Noah knappt någonting. Nu "kryper" han och reser sig och går längs med möbler. Det går så fort när det väl släpper.

Come what may
  • Vasen

Reuben knatar ju inte heller omkring på egen hand precis. Men han tycker det är jättekul att gå med stöd. Han gillar inte magläge och gillar inte att krypa så han står och håller sig i bord, stolar, hyllor och byxben mest hela dagarna.

Svar på tråden Junibebisar del 3