Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ska alla göra 10månaders kontrollen? Theo ska inte göra den!
Theos fontanell syns inte, känns inte längre....
Idag gick theo upp kl5.. han vaknar inte senare än halv sju nu för tiden... plus att han äter 2-3ggr per natt... *gäsp*
När ska det ta slut??
är allt bra annars då`?
Trollnilla: bara så du vet angånde fästingar så barn under 3 år e emuna mot dom. jag skullle vaxinera leo men de sa att det inte behövdes det va bara att slänga bort pengar . men det e ju himla äkliga.
THAN loek ska göra 10 månaders grjejer 1 månad för sen när han e 11. tror inte leo fick göra det. vi bode i marifred då dom kasnke inte gör det i mälartrakten.
loke äter oxå på natten fast bara 1 gång.
grattis kajsa stora killen
Tyvärr stämmer inte detta att barn under tre år e immuna mot fästingar.
Hade det nånstans i bakhuvudet och nu pratade jag med en vän och hennes väns son då ett år blev allvarligt sjuk i borrelia.
men vaxination låter ju super bra!
Man kan väl inte vaccinera mot fästingar? Däremot finns det vaccin mot vissa fästingburna sjukdomar, dock inte borrelia. http://www.infomedica.se/allakapitel.asp?CategoryID=18640&AllChap=True
Trollnilla--> Helt OT, och jag hoppas att du inte tar illa upp, men jag är lite närsynt och det är väldigt jobbigt för ögonen att läsa inlägg som är skrivna med enbart kursiv stil. Det vore jättesnällt om du ville skriva med vanlig stil istället, för jag vill gärna läsa dina inlägg! ![]()
Ok, ska jag göra.
Bra att du sa till.
försöker hitta på massa grejer jag ska handla när ja åker till sverige men de står still ihuvvet, hoppas man hittar en massa när man väl är där
FK ris ska jag köpa iallafall
lady de ä rinte billigt med glasögon inte, min gubbe ska skaffa han oxå, men dyyrt