Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Grattis till dej CamillaJ!
Hoppas du mår bra.
CamillaJ: Grattis!!! Gud va roligt för er. Mår du bra och så?
Hehe jag åkte 2 hela mil och hämtade min mamma idag så hon fick ta bort spindeln gud va fjantig man är alltså. Men nu är den borta
Skönt för dej!
Jag hade inte gått in i rummet innan den var borta heller...![]()
Hej hej!
Ja jag mår bra eller jag mår illa en del .. lite jobbigt på morgonen när man ska upp och leka ..!!
Men det är spännande
ska bli kul, fast det är tätt och inget planerat men det kommer nog att gå bra!
Såg att det va nån till här eller fler som också är gravida, tänkte hur ska ni göra med vagn??
Nån som har bra råd om syskonvagn?!
Grattis Camilla!!
Widar blir ju också storebror i September... Tycker det är evårt med vagn, vill ha en med fullt liggläge, kunna ha liggdel på halva = delad rygg och helst att man kan ha både fram och bakåtvänd sittdel.. Sedan får den inte vara för klumpig och ska gå att köra i skogen.. Hittils lutar det åt en BT (BabyTravel) syskon jogger går tyvärr inte att vända sittdelarna mot sig, men annars så verkar den uppfylla alla mina krav...
Tråd om olika syskonvagnar...
www.familjeliv.se/Forum-2-160/m6619941.html
Alie
Tack så mycket
och Grattis..
Jo jag funderar jag har kollat runt en massa men hittar ingen som inte heller är SVINDYR! Men mina krav värkar vara detsamma som dina
svårt det där.
Men ska kika vidare....
Camilla J- GRATTIS!!!!!
Själv börjar jag bli sugen....ska försöka hålla mig över sommaren
Vet ni vad jag fick i present av min son (fyller år idag)
Jo, han går!!!
Han har tagit typ 6 steg innan.
Nu tar han ca 20steg. Visst trillar han ibland men då reser han sig upp och börjar gå igen. Men har han bråttom, då kryper han...går ju mycket fortare
Felixxmor
Oj vilken present! Va mysigt stora killen
va duktig han är!