• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • alarik82

tahn alarik kröp upp för trappen igår, iofs bara 3 steg men endå...

nån dag ska jag koka aborrfile å potatis få se vad alarik tycker om de... korv tyckte han inte om iallafall, grimaserade som en tok när han fick de i munnen

• majflickan
    Bonanza

Ser jättefint ut, gasnka högt utgångspris men billig hyra. Vi bor väldigt snarligt så, ingen trappvisserligen, men bostadsrätt rasdhus, en 3a på 77 kvadrat. Men vi betala 310000 i insatts men har en hyra på 4500, men den ser verkligen jättefräsch ut. ja skulle sattsa=)
    Mamma till Anton
  • Felixxmor

TAHN - Felix äter inte som vanligt.Brukar äta middag nr2 vid 17 tiden....blev två skedar sedan vägrade han. Blrev dricka istället....sedan åt han lite mer gröt kl 19 än vad han brukar.... Men man äter själv inte så mycket på dagen heller.

Har ni pyamas ännu på era små?? Tyckte det var så varmt i rummet...nen blir ju kallare på natten. Så det blev pyamas och inget täcke. Var precis och kollade till honom....ser väldigt varm ut......

Hmm, jobbat för andra gången idag. Gick inte alls bra. Fick ångest, tryck över bröstet. Inte långt från tårar.... Fyyy, men jag klarade genom timmarna (5½timme) Men nu dröjer det länge innan jag ställer upp igen. Men tur att jag gör det....undrar annars hur det går när jag lämnar honom på dagis och ska jobba 30tim/vecka. Då får dem nog lägga in mig

• Missisola

Bonanza: Shit va fin...och BILLIG...i mina ögon...Här sitter vi och budar på radhus som börjar på 1,4 mille.... hmmmm.... (söderort..Sthlm)

EbbaBebban 4-ever
  • Trollnilla

Vi har ingen pyamas på Elvira, bara body...

Längtar efter våren... och nu verkar den va här!
  • CamillaJ

God kväll!

Isak sover både utan pyjamas och täcke .. jag tycker att han känns kall men eftersom han bli genomblöt med pyjamas och inte tycker om täcket och bara sparkar av det så finns inte så mycket att göra.. en liten filt kan det bli ibland.

Fick reda på att vi kommer in på det dagis jag ville, redan 29 maj Oj Oj Oj .. det känns lustigt ska jag lämna min lille plutt?!?! Inget jag tycker är speciellt roligt ska själv börja jobba 19 juni Hmmm.. till den 3 september på schema så det bli fullt upp.. vet inte hur jag kommer att klara det?!

Här har det varit varmt och skönt idag, vi har varit ute mesta av dagen..

God natt alla!

• bea85

loke sover utan pyjamas bara blöja just nu dels för värmen dels för att han har feber tror det e en tand eller två på g han har ögoninflamation får han alltid när han får tänder.

igår tog loke sina första staplande steg 3 st hade nog blivit fler om jag inte sagt men loke för då tappade han konsentrationen.

• Felixxmor

Camilla J - Kul att ni fått det dagiset ni ville ha! Allt kommer säkert gå bra! Ska du bara jobba till september eller??

Bara jag som e mesig Trodde inte jag skulle få panik ångest....trodde det skulle vara skönt att komma ut lite....men men...

Svar på tråden Junibebisar del 3