Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Agnes verkar också piggare idag. Hon har fortfarande lite feber, men det är lite fart på henne iaf. Skönt! I kväll eller imorgon borde hon vara helt frisk, tror jag.
Apropå mjölk så hade jag kvar över ett halvår efter att jag slutat amma Vidar. Men nu har jag inte märkt något sen jag slutade för ca 6 veckor sedan.
va skönt att era små värkar bättre inge kul när de e sjuka.
majflickan hur fick du tableter som får mjölken att sina?
Petre: Vad skönt att höra att hon är bättre det låter inte alls roligt med feber var och varannan dag. Som sagt vi har haft tur med Moa, igår va första gången hon va sjuk men idag är det full rulle på henne.
troll77 - Skönt att hon är frisk igen, din Moa.
agnes har varit ganska mycket sjuk. Tror det är storebror som drar hem dagisbaciller. Han var aldrig sjuk när han var så liten. Eller så är hon bara känsligare.. Vem vet. Men jag tror på dagis.
Nu börjar Noah också bli sjuk. Eller, han är jättesnorig i alla fall. Det kan ju bero på tänderna dock, det vet man aldrig. Gnällig är han i alla fall.
Fiskar röster... http://beta.familjeliv.se/Forum-5-178/m8226113.html
var inne och röstade på dig A Lie!!
Jättesööt vovve!!
helen; Tack
Är verkligen en sån där ögonblicksbild som maken lyckats ta.. man ser ju ofta att de busar sådär, men hur ofta får man det på bild?
A lie: försökte rösta på din kanonfina bild men jag får inte fram någon röstalternativ jag har inte nya Beta är det därför kanske...
Har ni märkt något på sömnen hos era små typ marddrömmar usch Moa har ett par kvällar vaknat hysteriskt? Det är jätte hemskt att se henne så ledsen.