Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
babyboom2005, man kan överlåta dagar på mormor!
Ang det där med FK och dagat till tex mormor så verkar det vara jätteolika... Vissa får, andra inte..
Men värt att prova.. Om pappan saknas brukar det inte vara ngt problem, men annars kan det vara det..
HERREGUUUUD!!!!!!!!!!!
hade nyss en nära döden upplevelse..
alarik har varit hård i magen nu några dagar, men nu efter att han sovit å jag var in å hämtade honom å skulle byta blöja visste jag inte vat ja skull eta vägen... de var löst å de luktade sååå illa, jag höll på å dog alltså... jösses i havet va de stank *urk*
Vi sitter här och testar lite blodpudding som plockmat. Cas kan inte bestämma sig för om det är jätteäckligt eller jättegott, eller om det bara är kul när bitarna studsar i golvet. ![]()
lady hihi studsar dom bra då
Mandy - Nej, får verkligen inte hoppas att det blir en vana, har haft det så bra innan. Men det kan ju vara så mycket...får kanske får mycket sömn på dagen...???
Men jag tror det e gröten....han har vägrat den nu några dagar. Stänger munnen efter första tuggan....vill inte!!!!
Förr har han ätit den som bara den, oftast två portioner....Ska testa en ny sort....kanske trött på samma alltid
Gröten gör nog mycket, den mättar bra tror jag!
Hej här hemma har vi också vatt dåliga, isaac har faft hög feber o är förkyld. Men börjar bli bättre. Vilket tradigt väder, usch. Trisst att vara inne men hoppas på en dag ute imorrn. Kramen
Om jag missar mellanslag i bland så behöver det inte bara vara att jag är slarvig på tangenterna som vanlöigt.. utan kan även bero på att W röck loss tangenten efter lunch..phu tog J tvåomgångar med kasta datorn åt fandersoch jag lyckades på andra omgången klura ut hur det skulle sitta, men tog nog 2h allt som allt innan detsatt som det skulle... Inte mindre än 7små bitar pillrigt som attan att hålla reda på där undertangenten... Gick med hjälpav skaldjursbesticken till slut
De kan de små liven
Tack och lov var det i pappas knä det hände annars hade väl jag fått skit för det med...
♥♥♥ Widar ♥♥♥