Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Oj vad många som är dåliga. Krya på er allihop!
nu är känner jag mig lite piggare...efter några alvedon samt två doser penicilin.....
vilket är tur eftersom jag blir hemma själv med oliver imorn. Kollade med FK fick inte använda mormordagarna.....dom gällde endast om barnet var sjuk, trots att jag förklarade situationen.
Blev så less...gillar verkligen inte FK, tycker det alltid krånglar med dom!
Hoppas att ni andra kryat på er!!
Snöar dte hos er med?? Här vräker det mer
menar ju självklart Ner
Jodå, blodpudding studsar.
Åtminstone billig blodpudding från Konsum.
Cas blev ledsen och grät ordentligt idag, och gissa vad som plötsligt syntes i överkäken när han böjde huvudet bakåt? Två tänder! Tufft!
Lady N: Va roligt att tänderna börja komma fram.
Babyboom: Usch vad jobbigt för dig. Har du ingen som kan komma och hjälpa dig under morgondagen.
Här spöregnar det nu och jag har väl aldrig varit så glad att se regn som nu så nu hoppas jag all snö försvinner snart.
Har ni märkt någon förändring på era små nu när det varit tidsomställning? Moa är helt omvänt ingenting har funkat på 2 dagar. Hon har svårt att slå sig till ro knappt ätit utan hon sover väldigt mycket nu. Det kan ju vara så enkelt också att hon blir jätte trött nu när hon precis lärt sig att krypa.
Skönt att höra att dom flesta är på bättringsvägen.
Här regnar de
Ska bli så gott att snön försvinner... har ju börjat växa i rabatten ute nu så e så nyfiken på vad de kommer bli av de, men då måste ju de bli varmare=)
Felixmor: Primus har också varit lite avig med gröten sista tiden. Vi har provat olika sorter men det verkar mest hänga på dagsform. Det kan gå att lura i honom om han käkar smörgås eller om man busar till det med nån rolig sak som han inte brukar ha. Han har överhuvudtaget varit mer för att äta själv, idag var det varmkorv och potatisbullar till lunch och makaroner och köttbullar till middag... Bra plockmat!!!!!!
Snigla - Felix äter middag två gånger om dagen + gröt. Men inte dem två sista dagarna....
Middagarna äter han jätte bra!! Men han liksom klöks av gröten nu....ikväll gick det ganska bra. Fick leka ner det.
Men man behöver ju inte tvunget ge dem gröt nä....äta macka på kvällen har jag inte ens tänkt på. Kan vara en idè ju!!! Tack!!
Han har ju alltid sovit bra, men nu vaknar han ju eftersom han e hungrig, så måste få i honom något innan han somnar.
Kanske om han får äta gröten själv.....ska testa det med. Han badar ju ändå efter som tur är
Tacksam för andra tips på kvällsmat!!!
Stackars alla er som är sjuka
Vi har precis för en vecka sedan blivit friska!
Har alla junibarn fått tänder nu?
Theo har inte en enda!
Det verkar som om det är många barn som reagerar på tidsomställningen. Det var lite svårt att söva Cas ikväll, men det kan ju bero på tänderna också.
TAHN--> Njaej, han har ju fyra stycken nu, men det är ju inte ovanligt att de kommer senare. Cas har en kompis som just fyllt ett, och han har ganska nyligen fått sina första små pliggar i underkäken.