• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Jessi74

emmamaria - har du testat inotyol salva? Den är jättebra tycker jag! Röd stjärt går över på en gång!

• Jessi74

Sorry missade att någon redan tipsat om den salvan!

• TAHN

Troll77: jag är nästan övetygad om att theo har fått ont i öronen igen.. kanske moa oxå har ont? Eftersom det blir tryck mot öronen när dom ligger ner å theo har varit förkyld länge.

Men det behöver ju inte vara det, men eftersom han antagligen hade ont i örat sist han höll på så!

Gud vad lätt alla verkar ha haft det att sluta mata på natten, Theo kommer säkerligen skrika hysteriskt i 2h minst, å grannarna vaknar ju av det så vet inte om vi nånsin kommer kunna sluta, stackars grannar!

• alarik82

tahn. jag trodde de skulle vara jättesvårt å sluta eftersom alarik är sååå tuttig av sig, men du får ju prova sakta men säkert liksom... inte köra stenhårt ut på en gång kanske...

• Bonanza
    Va katten! Noah har sovit sedan åtta. Shit vad trött han måste ha varit. Tror ni att jag har gått in och kollat ifall han andas eller?
    / Bonanza
  • alarik82

vilket konstigt skinn alarik har fått på knäna nu när han har börjat stå på alla 4

• Felixxmor

*Stolt mor här*

Felix tog TVÅ steg idag....första gången!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Junibebisar del 3