Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Felixxmor:
Lära-gå-vagn började jag med till Blenda kort efter hon började ställa sig upp. Hon var nästan 7 månader då. Utvecklingen tar nog språng och just nu händer inte så värst mkt här. Det mesta hände mellan 6 och 7 månader. Efter det har hennes balans förbättrats och hon kan gå när jag håller henne i handen annars inga stora framsteg. Hon är väl inte riktigt redo än.
A lie: Oj, tänk vad olika det kan va! Låter nästan rekord tidigt, va kul det måste va! Jag hör bara dada och wawa här mest och lite tjut
Mandy; här är det också mest bara gagag och gugu och massa skrik i div tonarter, men som sagt en hel del ord med
Mysigt
Felixxmor: Oj grattis va roligt att han börjat gå.
Moa har börjat krypa nu ikväll äntligen
Moa pratar också mycket nu...
Som A lie skrev så ajaj vid kaminen är ett populärt ord.
Annars är det mamma.pappa titta oj och ajaj, dä har det blivit mycket nu dom senaste dagarna som Moa säger om dagarna.
Isabella pratar inga ord alls. Hon låter mest med sitt dada och mammamammmammma. Men hon har börjat sjunga, det ser så gulligt ut. Hon sjunger aahaahaah i falsett och klappar händerna samtidigt.
felixxmor grattttis va gulligt.
loke stälde sig upp helt själv i torsdags. va på öf med massa lite större bebisar tror han fick lite inspiration. nu försöker han stå hemma oxå själv och gå men det går inte.
och i går viknakde han till mig medvetet. va bara tvungen att säga e så stolt
loke säger ajaj när han ställer sig upp i matstolen . man kan inte ens blikna innan han e på väg upp på bordet.
Måste bara beklaga mig... Gustav är så dålig. Han hostar och snörvlar och kan knappt sova. Febern kommer oftast först på kvällen och är inte så hög. Jag känner mig verkligen orolig nu, ska till en privat barnklinik på måndag. Har ju råkat läsa att långvarig feber inte är bra utan kan vara något allvarligt. Usch... jag måste sluta tänka så. Det är så trist att han är sjuk HELA tiden. Stackas Gustav!
Hoppas ni alla får en fin dag!
Kram från oss!
*krya på kramar till Gustav* Skönt att gå till barnklinik och få det kollat, förmodligen är det ju ingen fara, men skönast att få höra det från kunnig personal.
Tack A lie!
hur lång tid tar de innan mjölken sinar helt
Nu kan Anton både dra sig upp mot saker o ställa sig o även krypa rikgit bra på sitt egna lilla sätt, e så stolt
Kan era sätta sig upp från liggandes? o era som kan, sätter de sig rakt från ryggläge eller på ngt annat sätt?