Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
felixmor ååå grattis!!!
Tack tack
Jag blev så paff.....helt plötsligt så vågade han ta ett steg fram sedan ett till.....sen blev det för bra. Ville att han skulle göra om det nu igen....men icke....roligare att krypa, går ju mycket snabbare.
Vad roligt Felixmor
Grattis
Agnes har blivit sjuk igen. Det är helt otroligt vad barnen har varit mycket sjuka denhär vintern!! Har era varit det också?
Hon har 39.7 graders feber, snuva och hosta. Det låter väl som en vanlig förkylning? Jobbigt i alla fall...
Grattis Felix till tvåbensframfarten
Måste bara skryta lite om min lille strore pojk också
, han är så sööt.. Igår var vi på ÖF och då kom en fotograf som ville fota hela gruppen för det skulle stå om kyrkan och dess verksamhet i Östernärkebladet och då passade ju babycafeet bra eftersom det representerade framtiden... Widar var helt fachinerad av gubben och kameran, så fort han såg kameran ställde han sig i startposition att brypa mot honom, men så kom han på att han nog var lite läskig och fastnade i en pose i flera min innan jag lyfte honom därifrån. Och han släpte inte fotografen med blicken en enda sekund... Mjuknade mot slutet i varjefall och kröp fram och pratade med honom, pekade på varje liten knapp etc på kameran och frågade ehh dehh? Så söt Vi får väl se om han blir med, blir väl i så fall kändis inom 1mils radie eller nåt
Och idag har han börjat med ngt nytt, förflytta sig på två ben
Nej han går inte, utan står på knä och hoppar fram, ser jättekul ut och är tydligen det också för han skrattar hela tiden
Felixxmor
Grattis va roligt, så duktig han är !!
A Lie
Hehehe .. vilken sötnos,
va roliga saker som har för sej dom små!
Isak har för ett tag sen börjat intressera sej för att gå med benen när man håller honom i händerna, innan har han bara blivit arg och släpper händerna och sätter sej eller så bara hoppade han med benen. Men nu går han så för fullt,
Isak kan inte stå själv ännu ,kan era det?
Har många junisar har börjat att prata nåt?
Jonathans nya favoritplats nu när han kan krypa är DUSCHEN!!! Kryper in i den och sitter där med schampoflaskor och dyligt
De snappar upp fort..har bara några gånger visat och sagt LAMPA..och nu vet han precis var den är om man frågar honom..
CamillaJ - det går fort när de väl lär sig. För någon vecka sig började Noah precis gå som du beskriver, nu knatar han som bara den när man håller i händerna.
Angående talet så säger han mamma pappa och katt. Men inte helt tydligt alla gånger. ![]()
Jag skall bli faster! Cas skall få en kusin i juni! Måste leta reda på 2006 års junigrupp och se om svägerskan kanske hänger där! ![]()
Reuben säger heeeeeeeh, ahabu, mamamamamamam och öhöhöh. Inte direkt någon språkbegåvning ännu.
Han har så svårt med krypandet också den lilla stollen. Härom veckan började han dra sig fram med armarna ståendes i krypställning med resultatet att han tappade balansen och skrapade upp näsan. Nu har han börjat röra på knäna, men glömmer att flytta på armarna så han tippar i golvat med huvudet före nu också. Idag blev det rent av blodflöde när han bet sig i läppen när han dunsade huvudstupa i parketten. Fasar för hur det blir när han ska lära sig gå och stå han har verkligen ingen balans alls.
Igår natt sov han sin första hela natt
. Från 22-6, ingen jättelång nattsömn jämfört med många andra men det kändes som en väldigt, väldigt lång tid att få sova sammanhängande
. Hoppas på något liknande inatt, börjar jobba innan 5 imorgon så det skulle inte vara så dumt att få sova.