Gastric bypass 2015
Hej!
Några fler som ska genomgå en gbp operation under 2015?
Skulle vara roligt att ha några att prata med innan och efter.
Hej!
Några fler som ska genomgå en gbp operation under 2015?
Skulle vara roligt att ha några att prata med innan och efter.
Tack för tipsen ????
!!!*
Min läkare skickade en remiss till Landskrona den 11/3.
Hur länge har ni andra fått vänta på bekräftelse av remissEn, och hur länge fick ni vänta på operoperationsdatum?
Hoppas så på att bli godkänd.
Jag är så dj....la besviken, väntat 2 veckor för att träffa husläkaren för samtalet om remiss. Då ringer dom nu 40min innan avsatt tid för att boka in annan tid då han/hon fått förhinder. Erbjuder mig en ny tid den 25. Jag blir så arg, enda dagen den veckan jag inte kan. Så,.... skönt att få spy ur sig.
Inga egenremisser förrens tidigast i Oktober i Västmanland :(
Jag har nu iaf fått en tid den 23, när jag är ledig. Tog ju ledigt idag och det var ju bortkastat. Jag är mest arg över receptionistens attityd mot mig när jag inte vart så glad att bli avbokad 40 min innan avsatt tid. Ett tag ville faktiskt göra en anmälan, hon har ingen rätt att bli arg på mig när jag blir besviken. Jag måste ju tycka att det är konstigt att det ska ta 24 dagar att få träffa sin husläkare. Dessutom har jag ju ingen eftersom han har gått i pension, så jag hade ju kunna träffa vilken som helst i 15 min för att lämna mina blanketter jag fyllt i och så skulle dm ju bara skicka mig vidare på remiss för en utredning. Men tydligen så är jag inte sjuk, jag har bara kronisk värk och vill gå ner i vikt, suck det är väl så dom flesta ser på en att man har typ dålig karaktär och är lat. Jag bara hatar att behöva försvara mig för att jag är tjock och har ont.
Jag har nu iaf fått en tid den 23, när jag är ledig. Tog ju ledigt idag och det var ju bortkastat. Jag är mest arg över receptionistens attityd mot mig när jag inte vart så glad att bli avbokad 40 min innan avsatt tid. Ett tag ville faktiskt göra en anmälan, hon har ingen rätt att bli arg på mig när jag blir besviken. Jag måste ju tycka att det är konstigt att det ska ta 24 dagar att få träffa sin husläkare. Dessutom har jag ju ingen eftersom han har gått i pension, så jag hade ju kunna träffa vilken som helst i 15 min för att lämna mina blanketter jag fyllt i och så skulle dm ju bara skicka mig vidare på remiss för en utredning. Men tydligen så är jag inte sjuk, jag har bara kronisk värk och vill gå ner i vikt, suck det är väl så dom flesta ser på en att man har typ dålig karaktär och är lat. Jag bara hatar att behöva försvara mig för att jag är tjock och har ont.
Jag frågade om jag inte kunde få träffa någon annan men hon sa att dom hade fullt och denna vikare var tänkt att vara min husläkare tills tjänsten är tillsatt med en ny ordinarie läkare.