• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • Sooff

Jag tog för skojs skull ett grav-test nyss och det var positivt! :D

• HoppasPåEnTill
    Sooff skrev 2017-01-04 17:16:44 följande:

Grattis!!! Vad roligt.
  • NIML

Hoppar gärna in här :) vi har två kids sen tidigare. En som blir sex och en som

Blir fyra. Denna lilla, om det är som jag misstänker, lyckades vi pricka in av "misstag". Bar bombsäker på att äl var den 20/12, men kände av äl den 25/12. Och vi har kört oskyddat sen 24/12 eftersom det var "lugnt". Så det blev ett litet hoppsan, men välkommet ändå. Tog ett test för en stund sedan, och tycker mig ana något svagt.

• LeiaBus2010
    Sooff skrev 2017-01-04 13:13:23 följande:

Någon av er som har som konstant mensvärk?

Jag har haft molande/brännande värk långt mer i magen och liksom mellan benen i över 3 veckor nu.

Ja jag! Haha. Men fick negativt senast igår.

Stort grattis till pluset! !! Wow!!!
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • LeiaBus2010
    NIML skrev 2017-01-04 17:32:05 följande:

Hoppar gärna in här :) vi har två kids sen tidigare. En som blir sex och en som

Blir fyra. Denna lilla, om det är som jag misstänker, lyckades vi pricka in av "misstag". Bar bombsäker på att äl var den 20/12, men kände av äl den 25/12. Och vi har kört oskyddat sen 24/12 eftersom det var "lugnt". Så det blev ett litet hoppsan, men välkommet ändå. Tog ett test för en stund sedan, och tycker mig ana något svagt.

Nää om du kände av äl så var det ju inte lugnt. Den kan ju hoppa dagar och ibland veckor. Hihi.

Håller tummarna att det blir starkare!

Jag är i samma sits som dig.

Samma ålder på barnen med

Men jag fick neg senast i går. Så jag ska glra nytt imorgon. Känner mig verkligen gravid.

Haft spottings med mera som jag aldrig annars brukar ha.

Lycka till och välkommen
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Beebii
    Sooff skrev 2017-01-04 17:16:44 följande:

Stort grattis! Va härligt att läsa!
  • Orkide

Hej,

Håller lite låg profil just nu. Kommer nog bli med aktiv när det närmar sig BIM o all oro som tillkommer då hehe. Just nu bör jag ha äl här i dagarna enligt äl testerna. I mars har vi försökt i två år.. herregud.. två år av ångest.

Håller tummarna extra hårt för oss som försökt länge <3

• Orkide
    HoppasPåEnTill skrev 2017-01-06 09:33:21 följande:

Urk. Cd 6 idag och har mensvärk så jag kräks. Får inte äta ibuprofen och liknande. Vad sjutton kan jag ta?

Alvedon? Varmt bad, vetekudde på magen..
  • HoppasPåEnTill
    Orkide skrev 2017-01-06 10:13:20 följande:

Alvedon? Varmt bad, vetekudde på magen..

Inget av det hjälper tillräckligt. Grymt frustrerande.

Jaja det går väl över.
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)