Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Jag tog för skojs skull ett grav-test nyss och det var positivt! :D
Hoppar gärna in här :) vi har två kids sen tidigare. En som blir sex och en som
Blir fyra. Denna lilla, om det är som jag misstänker, lyckades vi pricka in av "misstag". Bar bombsäker på att äl var den 20/12, men kände av äl den 25/12. Och vi har kört oskyddat sen 24/12 eftersom det var "lugnt". Så det blev ett litet hoppsan, men välkommet ändå. Tog ett test för en stund sedan, och tycker mig ana något svagt.
Någon av er som har som konstant mensvärk?
Jag har haft molande/brännande värk långt mer i magen och liksom mellan benen i över 3 veckor nu.
Hoppar gärna in här :) vi har två kids sen tidigare. En som blir sex och en som
Blir fyra. Denna lilla, om det är som jag misstänker, lyckades vi pricka in av "misstag". Bar bombsäker på att äl var den 20/12, men kände av äl den 25/12. Och vi har kört oskyddat sen 24/12 eftersom det var "lugnt". Så det blev ett litet hoppsan, men välkommet ändå. Tog ett test för en stund sedan, och tycker mig ana något svagt.
Hej,
Håller lite låg profil just nu. Kommer nog bli med aktiv när det närmar sig BIM o all oro som tillkommer då hehe. Just nu bör jag ha äl här i dagarna enligt äl testerna. I mars har vi försökt i två år.. herregud.. två år av ångest.
Håller tummarna extra hårt för oss som försökt länge <3
Urk. Cd 6 idag och har mensvärk så jag kräks. Får inte äta ibuprofen och liknande. Vad sjutton kan jag ta?
Urk. Cd 6 idag och har mensvärk så jag kräks. Får inte äta ibuprofen och liknande. Vad sjutton kan jag ta?
Alvedon? Varmt bad, vetekudde på magen..