Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Hej,
Håller lite låg profil just nu. Kommer nog bli med aktiv när det närmar sig BIM o all oro som tillkommer då hehe. Just nu bör jag ha äl här i dagarna enligt äl testerna. I mars har vi försökt i två år.. herregud.. två år av ångest.
Håller tummarna extra hårt för oss som försökt länge <3
Hej,
Håller lite låg profil just nu. Kommer nog bli med aktiv när det närmar sig BIM o all oro som tillkommer då hehe. Just nu bör jag ha äl här i dagarna enligt äl testerna. I mars har vi försökt i två år.. herregud.. två år av ångest.
Håller tummarna extra hårt för oss som försökt länge <3
Är det nån mer här inne som lika galen som mig på att googla barnvagnsmodeller?! :))
Är det nån mer här inne som lika galen som mig på att googla barnvagnsmodeller?! :))
Positivt på Äl testet imorse så vi har chansen den här månaden också! Trodde vi skulle missa eftersom Äl beräknades till tis-ons när sambon är bortrest. 8:e försöket
Nej...hade bestämt mig för en i somras...vi tänkte beställt den efter kub för att få bra pris. Men ist blev allt skit på kub och sen dess har jag inte kollat nåt i bäbisväg... har en hel låda kläder jag sytt till en liten kommande..men inte sytt nåt sen dess heller. Innan våra plus sydde jag och även efter första MF, det höll hoppet uppe...men nu, nej fixar det inte.
Hej :) jag har en flicka, snart 7 år och en pojke på 2 år och fyra månader.
Vi har försökt i nu fem månader, att få till en tredje. Det jobbiga är att jag haft gravidsymtom mellan varje jäkla äl och mens. Blir ni med inbillningssjuka?
Förstår att det blir extra svårt efter mf och det ni vart med om :(
Jag sydde oxå några bodys i början av bebisverkstan men nu känns det bara ledsamt att se dem.. har så många tyger till blivande bebis som jag knappt orkar se på. Tur jag kan tröstsy åt dom stora o mig själv..
Vilken vagn ville du ha ?