• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • LeiaBus2010
    emizz skrev 2017-02-10 16:01:38 följande:

Kanon ju...var har du/ni hittat den? Måste också få bättre koll på ägglossning efter 4 år med p-spruta

Pearly p dator. Googla så.hittar du den!

Jag är fertil just nu! Är så skönt att slippa undra..
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • MalynCazzandra

Snart är april här då man ska ta ut den jäkla spiralen och alla försök blir mer spännande!! :D Hoppas ju på en liten bebis i början av nästa år! hihi Nr 3!! och hoppas så på en liten tjej.

• jhk88
    MalynCazzandra skrev 2017-03-16 08:31:04 följande:

Snart är april här då man ska ta ut den jäkla spiralen och alla försök blir mer spännande!! :D Hoppas ju på en liten bebis i början av nästa år! hihi Nr 3!! och hoppas så på en liten tjej.

Wohoo!! :D Jag hoppas också att vi får en liten tjej, har två pojkar så det skulle vara roligt att få en tjej denna gång :) Blir såklart glad över vilket som bara hen är frisk <3
  • MalynCazzandra
    jhk88 skrev 2017-03-16 10:27:34 följande:
    Wohoo!! :D Jag hoppas också att vi får en liten tjej, har två pojkar så det skulle vara roligt att få en tjej denna gång :) Blir såklart glad över vilket som bara hen är frisk <3
    Ja så känner jag med! ;D Självklart så blir jag glad för en liten pojke till men hjärtat slår lite extra för en flicka. 
    Denna gången har jag även bestämt mig för att inte ta reda på könet innan förlossning. Gjorde de med de två andra men denna gången så tror jag att jag vill bli överraskad eftersom det antagligen är mitt sista barn :) Få reda på det på operationsbordet liksom :D 
    Vill du ta reda på könet innan? 
  • jhk88
    MalynCazzandra skrev 2017-03-16 11:04:53 följande:

Ja så känner jag med! ;D Självklart så blir jag glad för en liten pojke till men hjärtat slår lite extra för en flicka. 

Denna gången har jag även bestämt mig för att inte ta reda på könet innan förlossning. Gjorde de med de två andra men denna gången så tror jag att jag vill bli överraskad eftersom det antagligen är mitt sista barn :) Få reda på det på operationsbordet liksom :D 

Vill du ta reda på könet innan? 

Känner precis likadant som dig :) Jag har också bestämt mig för att inte ta reda på könet denna gång :D
  • MalynCazzandra
    jhk88 skrev 2017-03-16 13:25:57 följande:
    Känner precis likadant som dig :) Jag har också bestämt mig för att inte ta reda på könet denna gång :D
    Spännande! :D vill bara vara gravid nu! hihi
  • jhk88
    MalynCazzandra skrev 2017-03-16 13:32:42 följande:

Spännande! :D vill bara vara gravid nu! hihi

Väldigt spännande! :) Jag vill också bara vara gravid nu! :D
  • MalynCazzandra
    jhk88 skrev 2017-03-16 17:15:23 följande:
    Väldigt spännande! :) Jag vill också bara vara gravid nu! :D
    Åh vi får hoppas att tiden går fort så att vi kan påbörja bebisverkstan! ;)
  • bejbiij

planerar en nmr 3 här med :) mensen är sen med 9 dagar men fick ett - för 5 dagar sen tyvärr. men ingen mens än, vågar inte hoppas för mycket då jag vill så gärna detta. Fick Ma i januari 2017 så inget bra start på året tyvärr.. :/

har barn i åldern 5 & 3 år Hjärta

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)