• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • Nykär15
    Negativt här på ÄL+11....så är det negativt även i morgon så kommer jag trappa ner på progesteronet och invänta mensen på lördag...
  • HoppasPåEnTill
    LeiaBus2010 skrev 2017-02-07 22:26:06 följande:

Nu ska det snart bli ordning på "torpet"

Den kom idag! Äntligen. Tackar min älskade man som köpt den till mig! <3

En p dator.

Med hjälp av basaltempern så visar den grönt när man kan ha det utan att bli gravid och rött när man inte ska ha sex. Om man inte vill bli gravid då. På så vis så kan man lättare pricka in....

Och även använda som preventivmedel sen

Den har alarm, datum, och kan ge listor på cykeln

Häftigt!!
  • jhk88

Hjälp tack! <3

Okej, inatt kände jag något konstigt i magen. Jag fick jätteont i höger äggstock, smärtan höll i sig i cirka två timmar och sedan gick det över till molande värk. Molvärken håller i sig än. Kan det vara en till ägglossning? Eller vad är det för smärta? I söndags hade jag liknande värk fast i vänster äggstock. Det gick över senare på kvällen...

• emizz
    LeiaBus2010 skrev 2017-02-07 19:16:56 följande:

Nu ska det snart bli ordning på "torpet"

Den kom idag! Äntligen. Tackar min älskade man som köpt den till mig! <3

Kanon ju...var har du/ni hittat den? Måste också få bättre koll på ägglossning efter 4 år med p-spruta
  • emizz
    emizz skrev 2017-02-10 16:01:38 följande:

Kanon ju...var har du/ni hittat den? Måste också få bättre koll på ägglossning efter 4 år med p-spruta

Läste nu vad det va...låter spännande du får berätta sen om den funkar för er
  • yennie84

Kunde inte hålla mig. Köpte två CB early nu, kissade på em (1 timma efter jag kissat) och visst fan är det ett streck???? Sorry för spam nu. Har en dotter 8 och en son 5 sedan innan

• jhk88
    yennie84 skrev 2017-02-10 17:39:00 följande:

Kunde inte hålla mig. Köpte två CB early nu, kissade på em (1 timma efter jag kissat) och visst fan är det ett streck???? Sorry för spam nu. Har en dotter 8 och en son 5 sedan innan

Det är ett streck!! :)
  • yennie84
    jhk88 skrev 2017-02-10 19:02:24 följande:

Det är ett streck!! :)

Det är det va? Och det betyder vad jag tror, hoppas jag...eller? Åhhh denna vänta
  • jhk88
    yennie84 skrev 2017-02-10 19:06:25 följande:

Det är det va? Och det betyder vad jag tror, hoppas jag...eller? Åhhh denna vänta

Ooh jaaa! Det betyder att du är GRAVID!! :D Yeeeay!
  • yennie84
    jhk88 skrev 2017-02-10 19:34:28 följande:

Ooh jaaa! Det betyder att du är GRAVID!! :D Yeeeay!

Ohhhhhh herregud
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)