• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • Nr3sladdis

Hej

Jag kanske också kan få vara med i denna tråd? Vi planerar en liten sladdis vilket vi aldrig trodde skulle ske, vi har 2 barn på 12 och 14, och vi var båda helt säkra att vi var klara men nu har känslor Och längtan efter en bebis tagit över och vi funderar på att skaffa en liten till. Det är jätte tidigt i planeringsstadiet än. Men det kanske är ok ändå?

• jhk88

Hjälp, tack!

Jag hade förmodad ÄL igår med värk under hela dagen och på kvällen avtog det. Så är rätt säker på att ÄL var igår. Vi hade avbrutet sex på torsdagen, fullbordat sex natten till lördagen, avbrutet sex natten till söndag och idag hade vi fullbordat sex.

Finns det någon chans att det skulle kunna ta sig?

• Mariiieee

Hoppar in i tråden då jag och min pojkvän planerar en sladdis. Mina andra två barn är snart 12år och 9år, de har en annan pappa. Spiralen åker ut på onsdag ????

• LeiaBus2010
    Nykär15 skrev 2017-02-06 10:31:33 följande:

Ja har det inte kommit igång på ett år så hade jag verkligen sökt hjälp, kan vara riktigt svårt att bli gravid annars ju :(

TSH är sköldkörteln, vanligt bland kvinnor och en stor orsak till infertilitet, missfall mm. Googla lite om det. 

Hade jag vart du hade jag ringt en privat gynklinik och bett om fulla hormonprover för att se hur du ligger till. Men först kommer de nog vilja ha igång din mens då nästan alla prover tas på CD3 i mensen.

Ah okej då e jag med

Jag får leta privat gyn. Finns inte så långa just hör i krokarna. Men jag vet att det finns i Kalmar... dock har jag 13 mil dit. Men det kanske finns närmre
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Nykär15
    LeiaBus2010 skrev 2017-02-06 23:06:12 följande:
    Ah okej då e jag med

Jag får leta privat gyn. Finns inte så långa just hör i krokarna. Men jag vet att det finns i Kalmar... dock har jag 13 mil dit. Men det kanske finns närmre
    Kan ändå vara värt det om det hjälper dig att få ordning på din cykel tänker jag?
  • HoppasPåEnTill

Väntar spänt på resultatet av en fertilitetspanel jag tagit idag. Antar att det tar ett par dagar att få svar men de jag fått hittills ser bra ut.

• LeiaBus2010

Nu ska det snart bli ordning på "torpet"

Den kom idag! Äntligen. Tackar min älskade man som köpt den till mig! <3

• HoppasPåEnTill
    LeiaBus2010 skrev 2017-02-07 19:16:56 följande:

Vad är det för något spännande?
  • HejsanHoppsan2017

Hej!
    Hoppar gärna oxå in här :)
    Har två barn, blir 6 o 9 år i år. Skulle så gärna ha en liten sladdis till och tog ut spiralen i december (koppar). Trodde verkligen att de tagit sig denna månad men bim-1 idag och så blankt de bara kan bli på "testa tidigt"... :( så de får bog bli nya tag till nästa månad.

• LeiaBus2010

HoppasPåEnTill skrev 2017-02-07 19:31:59 följande:

Vad är det för något spännande?

En p dator.

Med hjälp av basaltempern så visar den grönt när man kan ha det utan att bli gravid och rött när man inte ska ha sex. Om man inte vill bli gravid då. På så vis så kan man lättare pricka in....

Och även använda som preventivmedel sen

Den har alarm, datum, och kan ge listor på cykeln
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)