Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Jag vill nog ta reda på könet denna gång så man kan planera ordentligt, båda mina tidigare var vi ovetande och det hade sin charm det också men nu vill jag veta.
Har en av varje så det blir en tie breaker när det nu blir av.
Jag vill också ta reda på könet. Det var överraskning båda gångerna förut
Vi skulle gärna vilja ha en pojke Har två flickor då. Men med annan man. Så chanserna finns ju , då min nuvarande man har fått en son förut
Men hörrni tjejer, vet ni om man kan få äl direkt efter mens?
Jag har älvärk idag och min mens tog Slut i lördags... det sticker jättemycket i äggstockarna och känns som träningsvärk i livmodern
Vad kul med en tråd som passar mig :) vi bestämde oss för att försöka på en 3a har två tjejer 5 & 3 år.. så tog ut spiralen 1 mars och plussade den 31 mars :) ringde bm idag och hon frågade efter sista mens första dag.. eeeh, har inte ens hunnit få mensen :) hon vart också chockad för det gick så sjukt fort :)
Hej hej. Här skulle man ta ut sin spiral den 18/4 och påbörja bebisverkstan men i måndags så gjorde man ett besök på akutmottagningen på nål i Trollhättan och fick tömma en cysta som satt där nere. Ca 4x5 cm stor . Usch det var bland det jobbigaste jag gjort. Men em bra sak var ju att jag tog ut spiralen då. Fick mens i torsdags så den är snart slut. Sen ska jag försöka kolla när äl är med stickor så jag har sex några dagar innan äl för bästa chans till en tös :D
Vad kul med en tråd som passar mig :) vi bestämde oss för att försöka på en 3a har två tjejer 5 & 3 år.. så tog ut spiralen 1 mars och plussade den 31 mars :) ringde bm idag och hon frågade efter sista mens första dag.. eeeh, har inte ens hunnit få mensen :) hon vart också chockad för det gick så sjukt fort :)
Åh perfekt att jag hittade till denna tråd! Vi planerar att börja försöka baka en trea, vi har (håll i er nu) två killar, en som precis fyllt 2 och en som är 10 mån, det är 14 mån mellan dom :)
Har precis fått min andra mens efter nr 2, och har långa cykler så beräknad ÄL är 3 maj ungefär! Så hoppas tiden går fort nu :)
Verkar som att man kan våga hoppas lite på en decemberbebis!
En bild med blixt och en utan.
Äl+8 (tror jag. Kan vara mer)
Bim-4 5 eller 6 :-P