Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Läkaren sa att eftersom äggen vara ungefär lika stora så finns det en risk att båda släpper när det är dags för äl. Vi får se hur vi gör.
Hur går det för dig, vilken vecka är du i?
Okej ja då förstår jag! Sa läkaren hur vanligt det var? Tänker att det lär ju ske då och då men att chansen att båda ska befruktat och bli barn är kanske inte så stor. Och kan ju ha skett tidigare utan att ni vetat om det eller att det inte blev något?!
Hehe verkar iaf vara eniga svar du får härifrån
Jag är i v.16+3 nu och har rul 22 februari. Längtar massor för jag känner ingen bebis utan känner mig bara plufsig grinig och allmänt hängig... vill att tiden ska gå fort nu!
Happ. Inga blåsor var väl woho. En på 16 och en på 19mm. Sist jag kollade var det en på 28mm så väldig skillnad. Ingen spruta pga att det två två blåsor som kan släppa. De rekommenderar inte sex. Jag vet inte alls hur jag vill göra men jag vill inte ha tvillingar. Jag har två andra barn att ta hand om känner jag. Så för deras skull bör vi väl avstå. Men faan vad jobbigt
Ska köpa ett test imorgon... då är det bim+5... haft äggsekretsliknande flytningar sen igår. Idag kom det massor!
Fattar nada. ..
Förlåt att jag inte kommenterar annat men jag har inte ork att läsa så mkt
.. håller tummarna för er ALLESAMMANS
KRAM!
Hur gick det Leilabus med testet?
Vi valde att köra på i alla fall efter att ha funderat några dagar.
Heja, bra beslut tycker jag! Nu håller vi tummarna för BIM - när är den för dig?
Jag är på ÄL+6 idag och har börjat med Lutinus-kladdet idag igen...Testade i morse för att se om Ovitrelle har gått ut, nu kan man inte se strecket med ögat längre men ytterst svagt mot en lampa. Ska kolla på söndag igen så det är helt borta inför nästa vecka när jag ska testa på riktigt....vill verkligen inte råka luras av några rester från sprutan...det klarar inte mitt psyke, så skönt se att den är på väg ut ur systemet nu.
Heja, bra beslut tycker jag! Nu håller vi tummarna för BIM - när är den för dig?
Jag är på ÄL+6 idag och har börjat med Lutinus-kladdet idag igen...Testade i morse för att se om Ovitrelle har gått ut, nu kan man inte se strecket med ögat längre men ytterst svagt mot en lampa. Ska kolla på söndag igen så det är helt borta inför nästa vecka när jag ska testa på riktigt....vill verkligen inte råka luras av några rester från sprutan...det klarar inte mitt psyke, så skönt se att den är på väg ut ur systemet nu.
Ja man vill ju verkligen inte ha något fejk plus. Psyket tar stryk redan som det är.
Hur menar du med lutinius-kladdet?