Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tack tjejer! Jag vågar inte tro på det ännu dock. Får se om det är starkare imorgon Är ju långt kvar till bim :-P
Nu äntligen så har vi startat produktionen av nr 3. Yay!!!
Trolig ägglossning idag eller imorgon, BIM 28/4 nu håller vi tummarna. Första försöket då förra månaden ej blev av
Startade Verkstaden för en nr 3 förra året i april då jag tog ut spiralen. Blev gravid direkt men fick konstaterat ma i vecka 11-12 och skrapades i juni. Gravid på nytt i oktober men även det var ett ma och skrapades i november. Gravid i februari igen men det visade sig vara en ofostrig graviditet såsen 27/3 skrapades jag. Nu väntar jag på ägglossning (kör utan stickor denna månad) och hoppas att det ska bli fjärde gången gillt. Har två barn sen innan födda 2012 och 2013.
Grattis till alla som redan plussat <3
Hej hej!
I hopp om en trea här med, just nu äl, andra efter att jag tog ut spiralen.. bim 28/4. Var sjukt skengravid förra månaden eller så var det ngt som aldrig tog sig?? Har en son på snart 7 o en dotter på snart 4,5. Håller tummen för oss alla!!
Hej på er!
Här är en till som börjat jobba på en trea! Vi hade inte alls tänkt att det skulle bli mer än två men sen när vi började prats om det för ett par månader sedan så växte en bebislängtan fram och nu känns det självklart att vi gärna skulle vilja ha en till!
Vi har två döttrar, 7,5 och 4,5 år. Det här blir första riktiga försöket (förra månaden slarvade vi bara lite ????), bim 22 eller 23/4. Hoppas jag hade ägglossning, tog ur spridaren för ca två månader sen, har haft två mens sedan dess så den borde ju kommit igång?
Nu letar jag symptom, klämmer på brösten och undrar om de inte är lite ömma och om jag kanske mår lite illa iaf????...
Blir kul att följas åt!
Nu kör man med äl-stickor. Försöker hålla koll på när äl är på ingång. Fick mens 6/4 så tycker väl att äl snart borde visa sig på stickorna. Vill så gärna få till nåt snart. Längtar efter att vara gravid! :D
Nu kör man med äl-stickor. Försöker hålla koll på när äl är på ingång. Fick mens 6/4 så tycker väl att äl snart borde visa sig på stickorna. Vill så gärna få till nåt snart. Längtar efter att vara gravid! :D
Hej hej!
Vad säger ni om de här ÄL-testen? Det vänstra från imorse kl 07 och det andra från kl 23 ikväll...
Ooops, glömde bilden! :D
Fick också min mens den 6/4, och hade äl redan i går!
Testade Rosenrot mellan mens och äl denna gång så då kom äl tidigare, redan på CD10!! Brukar ha äl mellan CD12-13! Har en cykel på 27-28 dagar.
Mina barn har hunnit fylla 12 och 10 år så det blir verkligen en sladdis om det tar sig :)