Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Happ. Inga blåsor var väl woho. En på 16 och en på 19mm. Sist jag kollade var det en på 28mm så väldig skillnad. Ingen spruta pga att det två två blåsor som kan släppa. De rekommenderar inte sex. Jag vet inte alls hur jag vill göra men jag vill inte ha tvillingar. Jag har två andra barn att ta hand om känner jag. Så för deras skull bör vi väl avstå. Men faan vad jobbigt
Happ. Inga blåsor var väl woho. En på 16 och en på 19mm. Sist jag kollade var det en på 28mm så väldig skillnad. Ingen spruta pga att det två två blåsor som kan släppa. De rekommenderar inte sex. Jag vet inte alls hur jag vill göra men jag vill inte ha tvillingar. Jag har två andra barn att ta hand om känner jag. Så för deras skull bör vi väl avstå. Men faan vad jobbigt
Hur har det gått?
Tänk inte att det är risk för tvillingar, tänk att det är dubbel chans att bli gravid!
Sannolikheten att båda släpper och befruktas är väl inte stor om ni nu kämpat så länge...
Vi alla är olika men nu med ädre barn skulle jag inte bli rädd för tvillingar.. men förut när de var små ville jag verkligen inte!
En liten OT fråga:
Bor ni i stan eller landet?
Vad tror ni om att flytta till landet med barn som är 6 , 8 år eller mer..??
Fördelar nackdelar?
Är vi helknäppa som tänker oss detta?
Tack. Vet bara inte om jag vågar med tvillingar. Skulle inte vara rättvist mot de barnen vi har känner jag.
Hur går det för dig?