• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • Orkide
    AlexandraR skrev 2017-02-15 09:25:54 följande:

BIM + 8 fortfarande ingen mens, men fortfarande - på stickorna... vet med all säkerhet att jag haft ÄL då jag använt mig av äl-test, samt gjort en gynundersökning i sammanband med äggsläppet. Blir galen!

Vad jobbigt :-/
  • AlexandraR
    Orkide skrev 2017-02-15 11:19:16 följande:

Vad jobbigt :-/

Verkligen! Tog ett äl test nu, blev superpositivt. Nu ska jag fasen ta ett gravtest igen!
  • AlexandraR

Fick det svagaste lilla strecket på gravtestet nu, BIM+8. Hoppas att det blir starkare nästa vecka :) trodde jag var knäpp i huvudet ett tag haha!

• yennie84
    AlexandraR skrev 2017-02-15 11:52:50 följande:

Fick det svagaste lilla strecket på gravtestet nu, BIM+8. Hoppas att det blir starkare nästa vecka :) trodde jag var knäpp i huvudet ett tag haha!

Åhhh spännande då är det säkert en liten bebis
  • yennie84

Åhhh spännande då är det säkert en liten bebis
  • Nykär15

Vad spännande! Hoppas det ökar fint!
  • Monstermama

Jodå visst fanns det en bebis där inne! Gjorde kub ul igår och fick se bebisen första gången ( v14 imorgon). Jag känner mig inte gravid men det är jag tydligen! Och allt såg fint ut ?

• Trolla

Åh jag skulle verkligen vilja vara med här, men mannen vägrar :(

• jhk88
    Trolla skrev 2017-02-17 17:52:09 följande:

Åh jag skulle verkligen vilja vara med här, men mannen vägrar :(

<3
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)