Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
BIM + 8 fortfarande ingen mens, men fortfarande - på stickorna... vet med all säkerhet att jag haft ÄL då jag använt mig av äl-test, samt gjort en gynundersökning i sammanband med äggsläppet. Blir galen!
Vad jobbigt :-/
Fick det svagaste lilla strecket på gravtestet nu, BIM+8. Hoppas att det blir starkare nästa vecka :) trodde jag var knäpp i huvudet ett tag haha!
Fick det svagaste lilla strecket på gravtestet nu, BIM+8. Hoppas att det blir starkare nästa vecka :) trodde jag var knäpp i huvudet ett tag haha!
Jodå visst fanns det en bebis där inne! Gjorde kub ul igår och fick se bebisen första gången ( v14 imorgon). Jag känner mig inte gravid men det är jag tydligen! Och allt såg fint ut ?
... det skulle inte vara ett ? Utan en smiley.
Åh jag skulle verkligen vilja vara med här, men mannen vägrar :(
Åh jag skulle verkligen vilja vara med här, men mannen vägrar :(