• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • ronja111
    Jennerika skrev 2015-02-21 23:37:11 följande:

Någon som har tips på bra gravid-appar? :)

tycker babygruppens är bra
    *hoppet är det sista som sviker*
  • ronja111

Hej tjejer,

Är det någon mer som är orolig i magen?

Är så nojig över detta så måste få fråga. Börjar ju tänka skräcksenarior att jag skulle fått nån bakterieinfektion typ salmonella som kan skada barnet...

Tacksam för synpunkter/erfarenheter.

Kan det vara normalt med orolig mage?

• Ammee
    ronja111 skrev 2015-02-22 11:05:05 följande:

Hej tjejer,

Är det någon mer som är orolig i magen?

Är så nojig över detta så måste få fråga. Börjar ju tänka skräcksenarior att jag skulle fått nån bakterieinfektion typ salmonella som kan skada barnet...

Tacksam för synpunkter/erfarenheter.

Kan det vara normalt med orolig mage?

Är också lite orolig i magen. Det är nog ingen fara. Jag har även ilningar i ben & skinkor. Antar att kroppen är lite i obalans. Fick barn för 1 år sen..
  • ronja111
    Ammee skrev 2015-02-22 12:29:06 följande:

Är också lite orolig i magen. Det är nog ingen fara. Jag har även ilningar i ben & skinkor. Antar att kroppen är lite i obalans. Fick barn för 1 år sen..

Åh vad "skönt" att höra. Man vill ju såklart att allt ska stå rätt till i kroppen så att lilla pyret får en chans att växa till sig som hen ska
  • Ammee
    ronja111 skrev 2015-02-22 13:33:22 följande:
    Åh vad "skönt" att höra. Man vill ju såklart att allt ska stå rätt till i kroppen så att lilla pyret får en chans att växa till sig som hen ska smile1.gif
    Ja : )

Jag har även ilningar & lite ryggvärk. Känner mest när jag burit på dottern, hon fyller 1 år nu.

Har mf i bagaget sen tidigare & hoppas att detta ska gå vägen : )
  • Jennerika
    MalynCazzandra skrev 2015-02-22 08:27:18 följande:

php9MdTWE62611.jpg

Plusset lyste med sin närvaro!!! smile2.gif la testet på makens sängbord så att han ser det när han vaknar

Åååh, grattis!!! :D så roligt! Måste kännas skönt å få det bekräftat? :)
  • Jennerika
    ronja111 skrev 2015-02-22 11:02:09 följande:
    tycker babygruppens är bra smile1.gif
    Tack, ha laddat hem den nu :) men sen hittade jag en annan som heter " ovia pregnancy", och den är så himla bra :) kan verkligen rekommendera den :) man får olika tips och råd och info hela tiden. Den anpassar sig efter hur man fyller i att man mår varje dag, himla roligt :)
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015