• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Jennerika
    Fru Hermelin skrev 2015-02-20 08:47:15 följande:
    Grattis! Jag har också bf 21 oktober. Är det första barnet?
    Tack! ???? va roligt att du har samma dag!Ja, Det är första barnet för mig :) sj?
  • Jennerika
    Jennerika skrev 2015-02-20 17:00:26 följande:
    Tack! ???? va roligt att du har samma dag!Ja, Det är första barnet för mig :) sj?
    Mena såklart glad gubbe, inte massa frågetecken, ;) haha
  • Jennerika
    MalynCazzandra skrev 2015-02-20 12:44:34 följande:
    Åh vilket starkt plus! Grattis! Jag använder stickor och får väldigt svaga plus men ska nog testa med cb digitalt test imorgon och hoppas att det visar gravid! Borde va i vecka 5 imorgon :)
    Tack så mycket :D blev ganska förvånad själv över hur starkt det var. :) och grattis till dig med, vi borde ju ha bf ungefär samma datum. Hur mår du? Jag är mest trött, har ömma bröst och molvärk till och från :)
  • mittnamnDoris

Igår fick jag mina första sug. Isglass (mannen var tvungen att handla) och sen apelsin. Innan jag skulle gå och lägga mig så fick jag världens sug på korv och mos. Hade vi haft korv hemma hade jag lugnt kunna göra iordning det

• MalynCazzandra
    Jennerika skrev 2015-02-20 17:06:38 följande:

Tack så mycket :D blev ganska förvånad själv över hur starkt det var. :) och grattis till dig med, vi borde ju ha bf ungefär samma datum. Hur mår du? Jag är mest trött, har ömma bröst och molvärk till och från :)

Maj om det stämmer så borde jag ha bf 30 oktober, du då? jag känner mig gravid! illamående titt som tätt, trött, molvärk ibland. Förra graviditeten så var det ömma bröst som gällde men inte nu. Iaf inte än :-P men ska som sagt testa imorgon igen med digitalt tillsammans med maken. Blir det negativt då så vet jag inte vad jag gör haha
  • Fru Hermelin
    Jennerika skrev 2015-02-20 17:00:26 följande:
    Ja, extra kul då vi har flera i släkten som fyller år just i slutet av oktober. Och början, haha.

Andra barnet för mig. Har en dotter född -10. Hur mår du än så länge? Jag har haft ganska mycket olika känningar, men nu är det framförallt en enorm trötthet som hänger i. Och rejält ömma bröst! Minns inte det från förra gången, men jag har säkert bara glömt!
  • tjockobbe

Berättade för sambon igår kväll. Tror han fick en chock för han sov inget på hela natten.

Idag har han pratat bebisarna och utseende så tror han är med på noterna trots att han sagt att han inte är redo.

Känner mig inte gravid alls. Med dottern kände jag en vecka innan bim redan o fick alla möjliga symptom och sug direkt.

Men ingenting nu.

Vera 130923 | Läs tinastandar.blogg.se
  • Jennerika
    Fru Hermelin skrev 2015-02-20 21:27:47 följande:
    Ja, extra kul då vi har flera i släkten som fyller år just i slutet av oktober. Och början, haha.

Andra barnet för mig. Har en dotter född -10. Hur mår du än så länge? Jag har haft ganska mycket olika känningar, men nu är det framförallt en enorm trötthet som hänger i. Och rejält ömma bröst! Minns inte det från förra gången, men jag har säkert bara glömt! smile1.gif
    Jaså?:) Ni få ha ett enda stort kalas i oktober då ;) okok, kul med ett syskon till dottern :) Jag mår helt ok måste jag ändå säga. Jag har ungefär liknande symtom som dig. Det jag känner mest är mina ömma bröst och att jag är lite tröttare än vanligt, eller ganska mycket tröttare än vanligt egentligen, är helt död på kvällen. Har mått lite illa till och från också, men det är inte så farligt än så länge. Sen kan jag väl tillägga att magen är väldigt svullen, speciellt på kvällen, inga byxor sitter skönt längre x)
  • Jennerika
    MalynCazzandra skrev 2015-02-20 21:20:42 följande:
    Maj om det stämmer så borde jag ha bf 30 oktober, du då? smile1.gif jag känner mig gravid! smile2.gif illamående titt som tätt, trött, molvärk ibland. Förra graviditeten så var det ömma bröst som gällde men inte nu. Iaf inte än :-P men ska som sagt testa imorgon igen med digitalt tillsammans med maken. Blir det negativt då så vet jag inte vad jag gör haha smile2.gif
    Ok :) alltså, jag ska ha runt den tjugonde om ja räknat rätt :) insåg idag att jag måste vara i vecka 5+4 idag, så på måndag går jag in i vecka 7, helt galet :) ja, känner verkligen precis så som du beskriver det. Känner mig verkligen gravid, man märker att de händer saker i kroppen :) åå, va spännande! jag ska verkligen hålla tummarna för att de blir positivt, men de blir det helt säkert om du redan fått svaga streck på tidigare tester :)
  • MalynCazzandra
    Jennerika skrev 2015-02-20 21:55:05 följande:

Ok :) alltså, jag ska ha runt den tjugonde om ja räknat rätt :) insåg idag att jag måste vara i vecka 5+4 idag, så på måndag går jag in i vecka 7, helt galet :) ja, känner verkligen precis så som du beskriver det. Känner mig verkligen gravid, man märker att de händer saker i kroppen :) åå, va spännande! jag ska verkligen hålla tummarna för att de blir positivt, men de blir det helt säkert om du redan fått svaga streck på tidigare tester :)

Oh härligt!

Ja men det känns verkligen. Sen kan det ju bero på att jag nyligen var gravid så kroppen känner igen det ja jag tycker ju verkligen att det borde visa positivt! De testerna brukar ju visa gravid med veckor!? Och om jag går in i vecka 5 imorgon så borde det ju vara positivt
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015