Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Igår fick jag mina första sug. Isglass (mannen var tvungen att handla) och sen apelsin. Innan jag skulle gå och lägga mig så fick jag världens sug på korv och mos. Hade vi haft korv hemma hade jag lugnt kunna göra iordning det
Tack så mycket :D blev ganska förvånad själv över hur starkt det var. :) och grattis till dig med, vi borde ju ha bf ungefär samma datum. Hur mår du? Jag är mest trött, har ömma bröst och molvärk till och från :)
Berättade för sambon igår kväll. Tror han fick en chock för han sov inget på hela natten.
Idag har han pratat bebisarna och utseende så tror han är med på noterna trots att han sagt att han inte är redo.
Känner mig inte gravid alls. Med dottern kände jag en vecka innan bim redan o fick alla möjliga symptom och sug direkt.
Men ingenting nu.
Ok :) alltså, jag ska ha runt den tjugonde om ja räknat rätt :) insåg idag att jag måste vara i vecka 5+4 idag, så på måndag går jag in i vecka 7, helt galet :) ja, känner verkligen precis så som du beskriver det. Känner mig verkligen gravid, man märker att de händer saker i kroppen :) åå, va spännande! jag ska verkligen hålla tummarna för att de blir positivt, men de blir det helt säkert om du redan fått svaga streck på tidigare tester :)