• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • MalynCazzandra
    Jennerika skrev 2015-02-21 23:20:28 följande:

Ja, alltså, de går inte ens beskriva hur dålig min dag varit, haha. Skulle träffa en kompis som jag inte träffat på länge idag, det gick ju helt åt skogen. Har mest legat i sängen och i soffan idag, tråkigt! Men de började vända runt klockan åtta nu ikväll. Bara att hoppas på att morgondagen blir lättare :)

Ok, jag har ganska lågt blodtryck har jag märkt, men hade det redan innan graviditeten så :) mysigt med badhus, håller tummarna för att de blir plus för er imorn bitti :)

Usch det lät inte kul! men så får jag också ibland och jag vet att det inte är så skoj :-/

Ja badhuset var en hit fast min minsta blev rädd i början så det tog ett tag innan han vande sig vid allt ljud och så men efter det så tyckte även han att det var roligt

Blir det inte plus så kommer jag nog undra du haha men japp vi får se till morgonen.
  • Nollfantasi

Hej! Jag hoppar på och följer den här tråden. Väntar vårt andra barn 20/10 om allt går bra ???? Har sedan tidigare en pojke född i juni -13. Den

Här graviditeten var inte planerad men lika välkommen ändå! Är fortfarande lite chockad och har inte riktigt förstått att vi ska få en till så nära inpå första barnet. Hade väl hoppats att det skulle bli åtminstone 3 år mellan barnen men det här kommer nog gå jättebra det också ???? Någon mer som väntar andra barnet? Hur mycket kommer det skilja mellan storasyskonet och den lilla?

• SarahJ
    Nollfantasi skrev 2015-02-22 06:54:21 följande:

Hej! Jag hoppar på och följer den här tråden. Väntar vårt andra barn 20/10 om allt går bra ???? Har sedan tidigare en pojke född i juni -13. Den

Här graviditeten var inte planerad men lika välkommen ändå! Är fortfarande lite chockad och har inte riktigt förstått att vi ska få en till så nära inpå första barnet. Hade väl hoppats att det skulle bli åtminstone 3 år mellan barnen men det här kommer nog gå jättebra det också ???? Någon mer som väntar andra barnet? Hur mycket kommer det skilja mellan storasyskonet och den lilla?

Jag väntar andra barnet. Har en dotter född augusti -13. 
    Vi har försökt sen juni .
    Om det går vägen så är dottern född-13, min brorson Semptember-14 och den här oktober -15. =) Så det blir lite kul. =)
  • Fru Hermelin
    Nollfantasi skrev 2015-02-22 06:54:21 följande:

Grattis! Väntar andra barnet 21/10. Har en dotter född -10, så det blir 5 år mellan om allt går vägen.
  • Fru Hermelin
    eriwag skrev 2015-02-21 21:53:22 följande:

Vart bor alla? Skulle va kul med träff senare :)

Stockholm, själv?
  • Ammee

Hej!

Följer gärna med här, vi har försökt med syskon sen i höstas. Men så bestämde vi att vänta lite.. Lyckades ha oskyddat en gång denna månad & det visade sig att de var på precis äldagen. Så tog ett test i fredags, har inte haft nå speciella symtom, men kände att jag ville testa. Jag höll på trilla av toastolen.. Haha..

Vår dotter är född februari 2014 så hon kmr vara 1,9 mån ca när syskon anländer om allt går vägen.

Jag är i v 5 går in i 6 i morgon.

Skickar med en bild på plusset.

(Har alltid plussat svagt när det varit positivt. Men nu blev det såhär starkt.

Tog två samma dag, olika tider. Båda lika starka.

Är 25 år iaf.

Anonym
  • Ammee
    Ammee skrev 2015-02-22 09:14:49 följande:

Hej!

Följer gärna med här, vi har försökt med syskon sen i höstas. Men så bestämde vi att vänta lite.. Lyckades ha oskyddat en gång denna månad & det visade sig att de var på precis äldagen. Så tog ett test i fredags, har inte haft nå speciella symtom, men kände att jag ville testa. Jag höll på trilla av toastolen.. Haha..

Vår dotter är född februari 2014 så hon kmr vara 1,9 mån ca när syskon anländer om allt går vägen.

Jag är i v 5 går in i 6 i morgon.

Skickar med en bild på plusset.

(Har alltid plussat svagt när det varit positivt. Men nu blev det såhär starkt.

Tog två samma dag, olika tider. Båda lika starka.

Är 25 år iaf.

Anonym
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015